1) Star Trek => Star Trek bez CBS a Paramountu! |
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 3049 |
|
|
|
| Mimika a vzhled postav je prakticky 1:1, takže prostě SIMS 3 a hotovo :) |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Animace jsou SIMS 3
Jako Sims 3 hra? Tak to určitě ne, už proto, že první část vyšla možná chvíli před tou hrou.
Nicméně mají popsaný postup zhruba:
3. Import mocap data into Daz Studio via Arena plugin; export bvh.
4. Import bvh file into Poser; edit/refine animation, add hand movements.
5. Create mouth moves in Daz Mimic
6. Apply Mimic file to character in Poser; save pose
7. Apply pose to character in Cinema 4D environment and render to TIFF files
6. Create .mov file from TIFFs (using Quicktime Pro)
7. Import .mov file into Apple Final Cut Pro, edit into animation
8. Add voice file/sound effects |
|
|
|
| Praotec trekkie: Technické provedení mi jednak vypaluje oči a potom mě štve, že za iks sezón, které už mají za sebou, ještě ani vzdáleně nepochopili, co znamená byť poloprofesionalita. Nadšení se cení, ale tohle není pro mě. |
|
|
|
| A už jste zaznamenali závěrečný film k ST Odyssey a Helena Chronicles? Má to dvě hodiny, ale stojí to za vidění. :) |
|
|
|
| Tak jsem se na Auroru taky podíval, když už je komplet...
...a jsem velmi příjemě překvapen. Pěkně vymyšlený komorní příběh - sice bych se obešel bez paralelního vesmíru, ale i ten fungoval spíš jako prostředník, než že jako nějaký prvoplánový kůl prvek. Animace jsou SIMS 3, jestli se nepletu a to sebou nese nějaké limitace, ale i tak si na tom dali záležet a výsledek je veskrze pozitivní.
Zrzka i vulkánka jsou supr :)
U mě dobrý. |
|
|
|
| MickTheMage: Je to docela pěkné, sice ne zrovna originální zápletka, ale zajímavě zpracovaná. Bylo dobré se konečně podívat na celý příběh v jednom kuse.
|
|
|
|
| Tak Aurora je kompletna, este som ju vsak nevidel. |
|
|
|
| AVip:
"(taky vám přijde, že malé "vignettes" se fanfilmům sériově daří lépe, než pokusy o velké episody?) "
Pokud bych měl soudit podle těch dvou, co jsem viděl, tak možná i ano, i když bych zase nechtěl křivdit delším epizodám, z nichž jsem také hlavně mimo Exeter a NV/PII neviděl zdaleka všechno. Také nejsou špatné, ale někdy působí třeba po herecké stránce hůře, méně přirozeně. Ale to už je asi dáno větším rozsahem, kdy se prostě mohou nedostatky více projevit. |
|
|
|
| Prý je to rekonstrukce (s dotáčkami) ztraceného materiálu... a vzniklo to prý v podstatě mimo hlavní produkci NV/P2... každopádně, škoda, že celý projekt spadnul pod stůl...
(taky vám přijde, že malé "vignettes" se fanfilmům sériově daří lépe, než pokusy o velké episody?) |
|
|
|
| "NO WIN SCENARIO" je docela pěkné, zejména závěr pobavil. I herecky to působilo docela dobře, podobně jako jeden krátký šot Exeteru... |
|
|
|
| Schválně jsem se kouknul na Wiki, kdy vyšla první "vignette" Center Seat... bylo to 17.3 2006... |
|
|
|
| Ne, první viněta je "Center Seat". |
|
|
|
| První vinětou máte na mysli tu s ACME time repair?
Jo, tak je to fajn, a je zajímavé vidět klingony preTNG jinak než jen v TOS epizodě. I když nějak je neumím brát stejně:-).
No, těším se na jednu stranu, až dokoukám ENT, abych konečně se pustil do fanfilmů. |
|
|
|
| (a je to docela dobré, mmch.) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Jde. To je ještě post-IHW záležitost... evidentně potřebuje vydat aspoň něco a došlo mu, že se mu válí ladem starý materiál, kterému chybí jen postprodukce... |
|
|
|
| Hmm.. Ale evidentně jde o věc velmi starého data. |
|
|
|
| Eodeon:Díky. Pokud ještě nějaká epizoda vznikne, dám vědět.Lákalo by mě zkusit si něco v exterierech, ale uvidíme...
|
|
|
|
| Baroner2: Dnes jsem zrovna úplnou náhodou třetí epizodu objevil a před pár minutami zhlédl. Pobavilo. Jen tak dál. A mám pocit, že se váš tým navíc herecky zlepšil, už to vypadá, že postavy opravdu reagují na sebe navzájem a nejen "vedle sebe". Také modely vypadají přesvědčivěji, s výjimkou několika starších, opětovně použitých záběrů, a pozadí v několika klíčovaných záběrech to samé. Hlavně hangár mě velmi mile překvapil, Selekova kajuta a další. Ale to jsou jen takové bezprostřední postřehy k formě, co mi utkvělo nebo mě potěšilo.
Osobně mi vůbec nevadil stokrát omletý motiv časového paradoxu. I v oficiálním Treku použili totéž nespočetněkrát a pokaždé to funguje, záleží jak se to použije a jak to vypadá v kontextu. V téhle celkově nadsazené sérii beztak nevynikne sebeodvážnější námět. Jinak je znát, že tentokrát zbývá hodně, co vysvětlovat, v následujících epizodách. Nezapomeň dát zase vědět, až bude další hotová. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|