|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 7031 |
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 03. duben 2003 09:26 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ja se řídím pravidlem co je dáno, to je brano a komu se to nelíbí, ať si prdel políbí. V?e, co popisuji jsem viděl ve hrách, filmech a četl jsem o tom 5-ti stránkovou teorii. |
|
|
|
| No ale to víte, ?e ten autorský svaz vybírá peníze povině i od zákazníků autorů ,kteří chtěj svou hudbu ?ířit volně!!!
Kdo na tom svazu bohatne? K čemu je? Asi v?ichni víme. Já bych navrh normální ceny a to cd stojí ve velkoobchodech cca 10kč jo? + 10kč za dopravu (stra?ně předra?ená) 15 kč obchodníkovi a 45-65kč autorovi přímo do kapsy! tak a vidělávali by na tom v?ichni a bylo by to legální nebo opravdu nechápu na co je tolik prachů potřeba skara! jo chápu natočit písničku opravdu dobrou písničku(album) stojí třeba i milion ale kdy? se jí prodá 20 000ks jako, ?e určitě tak by se to vrátilo :-(((((((((
ale je to e?tě víc oftopic ne? ?ílené pohony dr gedimena tak?e:
Andromedo jak se? na tom s palivovými rezervamy antiprotonů?? :-) |
|
|
|
| Je?tě ?e nemám vypalovačku.. (Alespoň něco je na tom pozitivního)
Viděl jsem nedávno reklamu:
Kráde? je kráde?..
..Nerkaďte hudbu..
.. autorský svaz
Ja bych k tomu dodal:
..Stahujte hudbu..
..čím víc tím líp..
..Svaz výrobců přehrávačů |
|
|
|
| Dimik jako AI plně souhlasím :) Dr si podle mě hraje a? moc na chytrého... s jeho prací o pohonech rozhodně si nemyslím ?e loď by ?la při jakémkoliv z těch pohonů kdy se pohybuje v červí díře černé díře nebo třeba kdy? je pohyb směřovaný subprostorem vidět... to je podle mě blbost
Indoran: jo ka?dej kdo pálí by se měl mít na pozoru před sviněma typu práskačů :( jsou to na?i jediní nepřátelé... |
|
|
|
| Uh u? jsem myslel ?e zjistili v obchodě ?e si koupil vypalovačku tak mu udělali ?ťaru.. |
|
|
|
| Indoran:To ví? vypaloval CD a posílal do v?ech koutů ČR a pak ho nějaký blbec nahlásil.Někteří lidi jsou fakt svině! |
|
|
|
| Dimik: K tomu přemistění do technologii bych nenamital.. (Jen musí někdo začít)
Gedimane:
Q prostor je prostor, který si loď bere sebou k cestování nadsvětelnou rychlostí. Ten určitým způsobem protahne a tím cestuje.
Hlavní nevýhoda je ?e ka?dá loď má svuj vlastní Q prostor a proto nemů?ou spolu komunikovat, dokud se nevráti do skutečného prostoru.
Dal?í nevýhoda je v tom, ?e po skoku musí loď zůstat minimálně 1 minutu v normálním prostoru, během které mů?e být rozstřílená na cucky.. (ma to něco společného s nabíjením)
(Asi jediná výhoda je v tom, ?e ti do tvého Q prostoru nikdo nevleze..)
Krak: čim si zaslou?il jejich pozornost?
|
|
|
|
| Dr. Gediman:
V cervi dire lze cestovat obousmerne.
Vysvetleni prirodni cervi diry je blabol.
Přibli?ovací pohon jsem nejak nepochopil. To co popisuje jsou snad obycejne Newtonovy zakony, ne?
"Plachetni pohon" se spise nazyva solarni plachteni a uzivali ho i Bajorane ve StarTreku. Neni ale samozrejme FTL.
ad "antigravitacni pohon": Pasaz o zavislosti na gravitaci je nesmyslna. Gravitace i antigravitace je jen opacny projev tehoz. Gravitacni pohon je napak casto spekulovany model pro vesmirne cestovani. Sam o sobe samozrejme neni FTL.
"Částicový trans-hyper pohon", "Kvantový pohon" a "Dimenzní pohon" jsou tak, jak je popisujes, totez, totiz umela cervi dira. Krom toho mas dost hokej v tom, co je hyberprostor, co subprostor a navic do toho jeste pletes dalsi dimenze.
ad "dimezni pohon" (spis "transdimenzionalni"): Kdyz jsi v jinem rozmeru, nemuzes byt v tech nesich viditelny.
Jsme tu krajne offtopic, takze se presun do Fora o technologiich, nebo tam nekam.
|
|
|
|
| Krak MaegBrano:Detail,ale u ka?dého příspěvku má? tu ?ipku (jako na ENTERu) a ta dá celý nick tučně, tak?e ho nemusí? vypisovat. |
|
|
|
| Xenostaller: Promiň,ale od chvíle kdy mého souseda nav?tívila policie ČR nevypaluju. Ale zkus se mi ozvat tak za 1-2 měsíce....to u? snad....mo?ná zase budu pálit.... |
|
|
Anonym: Dr. Gediman "Genius" - 01. duben 2003 13:41 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Musíte mi dávat inspiraci, aby se mé dílo roz?iřovalo (nyní má 2 stránky textu). Cokoli beru... |
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 01. duben 2003 13:39 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Dimenzní pohon: pomocí silných gravitačních polí tento pohon vytvoří trhlinu v prostoru (respektive v realitě). Vznikne něco jako koridor, do kterého prolíná sub-prostor. Ten loď pou?ívá ke svému pohybu. Koridor vlastně funguje jako ?pomalá? červí díra s tím rozdílem, ?e loď je během takového letu normálně viditelná. Nevýhodou je to, ?e loď během letu v koridoru nemů?e změnit svůj kurz. Dimenzní pohon se nachází např. ve Warzone, kde ho pou?ívají v?ichni lidé. |
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 01. duben 2003 13:38 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Indoraný:
Q prostor. To neznám... Mů?e? mi ho definovat, já k němu něco vymyslím... |
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 01. duben 2003 13:37 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kvantový pohon: tento pohon je tvořen generátorem kvantového tunelu. Kvantový tunel funguje jako červí díra, respektive jako trans-warp pohon, ale nemá nic společného s hyper prostorem. Jeho nevýhodou je to, ?e loď nemů?e během letu v kvantovém tunelu změnit svůj kurz. Je přímo závislá na tom, kam tunel vede. Výhodou je to, ?e kvantový tunel poskytuje lodi několikanásobně vy??í rychlost, ne? hyper pohon, ale men?í ne? trans-warp. Na generování kvantového tunelu navíc postačí mnohem méně energie. Kvantový pohon se vyskytuje např. ve Star Treku, kde ho pou?ívá jedna rasa, která tvoří velkou konkurenci Borgům a je v podstatě jejich velkým nepřítelem. Tento pohon vznikl jako reakce na hyper-tunel Borgů. |
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 01. duben 2003 13:14 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Částicový trans-hyper pohon (trans-warp pohon): tento pohon je tvořen generátorem částicového hyper-tunelu. Hyper-tunel je vlastně upravený hyper-prostor, který funguje jako částicová červí díra ? respektive je to částicová červí díra, která se táhne napříč hyper-prostorem. Částicový hyper-tunel má odbě?ného hyper-tunelu tu nevýhodu, ?e přená?ený objekt demolekularizuje na základní stavební částice. Částice pak proletí tunelem a opět se zhmotní na jeho konci. Dal?í nevýhodou je to, ?e částicový hyper-tunel je jednosměrný, není trvalý (za určitou dobu se sám zavře a pokud ho chceme znovu pou?ít, musíme ho opět vygenerovat) a zároveň skrze něj mů?e proletět jen jedna loď. Stále platí, ?e loď během letu v hyper-tunelu nemů?e změnit svůj kurz. Je přímo závislá na tom, kam hyper-tunel vede. Výhodou je to, ?e částicový hyper-tunel poskytuje lodi několikanásobně vy??í rychlost, ne? bě?ný hyper-tunel. Generátor částicového hyper-tunelu se vyskytuje např. ve Starcraftu, kde ho pou?ívají Protossané. Ti vynalezli tři typy generátorů částicového hyper-tunelu. Dva z nich jsou stacionární generátory. Jeden je určený pro přesun pěchoty (Gateway), tak?e nemusí vytvářet tak velký portál. Druhý je určený pro přesun letectva (Stargate) ? tento generátor je obrovský, proto?e musí vytvořit portál dostatečně velký pro přenos rozměrných vesmírných lodí. Ka?dý z těchto generátorů je propojen s identickým generátorem na jiné planetě a přesun probíhá v?dy mezi dvěma z nich. Protossané si mohou vybrat, do jakého bude tunel ústit. Třetí typ je ?mobilní? a jednorázový. Je umístěn v malém pohyblivém robotovi a pou?ívá se pro přesun prefabrikovaných protosských budov. Robot se přesune k po?adovanému bodu a pomocí generátoru otevře portál částicového trans-hyper tunelu. Portál přesune budovu a poté se uzavře. Oproti Gateway a Stargate má tento generátor tu výhodu, ?e nemusí být v provozu (ani přítomen) po celou dobu přenosu. Portál zůstane otevřen tak dlouho, dokud nebude budova přesunuta ? na generátoru, který ho otevřel, je nezávislý. Podobným systémem Protossané vybavili i některé své lodě. Např. lodě typu Arbiter mohou otevřít i několik portálů najednou. Tyto portály mají v?ak opačnou funkci, ne? portály stavebních robotů. Jejich úlohou je přemístit objekty ke generátoru, tzn. k Arbiteru. Tato loď otevře portály na libovolném místě v dosahu. Portálů je v?dy tolik, aby ka?dý přesunovaný objekt měl jeden (bere se v?ak v úvahu maximální mno?ství najednou otevřených portálů). Poté, co se v?echny objekty přesunou k lodi, portály se uzavřou. Tento systém hromadného přesunu má v?ak velmi omezený dosah ? byl zkonstruován jen pro pou?ití v rámci jedné planety či velmi omezeného prostoru vesmíru. Výhodou je to, ?e narozdíl od předchozích typů je objekt přesunut velmi rychle, během vteřiny. Av?ak obecnou nevýhodou v?ech typů částicového trans-hyper pohonu je to, ?e přesun objektu trvá poměrně dlouho. Hodně zále?í také na tom, jak velký je přená?ený objekt, nebo na jakou vzdálenost je objekt přená?en. Přesto je v?ak částicový trans-hyper pohon druhým nejrychlej?ím typem mezihvězdného cestování, hned po vířivém pohonu. |
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 01. duben 2003 13:13 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Antigravitační pohon: tento pohon se skládá z antigravitačního generátoru, který vytváří tzv. zápornou gravitaci, neboli gravitační sílu, která od sebe věci odpuzuje. Ve vesmíru nelze tento pohon pou?ít, proto?e zde není ?ádná gravitace a tím pádem je zde nemo?né vytvořit antigravitaci. Na planetách je to v?ak velmi dobrý způsob cestování. I ta nejtě??í vesmírná loď, která pou?ívá antigravitační pohon, se mů?e bez jakýchkoliv potí?í vzná?et na místě několik kilometrů nad povrchem. Antigravitační pohon je snad skoro v?ude ? ve Starcraftu, kde ho pou?ívají Terrani a Protossani, ve Star Wars či v Dark Reign atd. |
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 01. duben 2003 13:12 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Přibli?ovací pohon: pou?ívají Zergové ve Starcraftu. U zergských létavců se vyvinul zvlá?tní orgán, který doká?e násobit gravitační pole vyzařující z jakéhokoliv dostatečně velkého objektu. Zerg se tak v podstatě nechá dobrovolně přitáhnout silou objektu (např. planety). Čím blí?e je Zerg u objektu s dostatečnou gravitací, tím rychleji se pohybuje. Také platí, ?e čím je daný objekt vět?í, tím rychleji se k němu Zerg přibli?uje, proto?e jeho gravitační pole je velké. Kdy? se chce Zerg od tohoto objektu vzdálit, jeho orgán začne dělat přesný opak ? gravitační pole vyzařující z objektu začne zmen?ovat. Tento typ pohonu se dá bez problémů pou?ít i v atmosféře planet. |
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 01. duben 2003 13:11 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Plachetní pohon: v podstatě není ?ádný pohon. Jedná se v podstatě jen o plachtu či ?padák?, který loď natáhne před sebe. Ten zachycuje sluneční vítr, který loď tím pádem táhne vpřed. Čím blí?e je loď pou?ívající plachetní pohon u hvězdy, tím rychleji se pohybuje, proto?e sluneční vítr je zde silněj?í. Plachetní pohon se vyskytuje např. ve Star Wars.
|
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 01. duben 2003 13:10 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Přírodní červí díra: je určitý typ vesmírné anomálie vzniklý deformací prostoru. Přírodní červí díra je obvykle nestabilní (otevírá se a zavírá v určité časové periodě). Během letu v červí díře nemů?e loď změnit svůj kurz; je závislá na tom, kam červí díra vede. Výstupní bod červí díry se mů?e nacházet kdekoliv ve vesmíru, čeho? vyu?ívá vý?e zmíněný vířivý pohon. Navíc, vytvořená červí díra je obousměrná. Zároveň skrze ní ale nemohou proletět dvě lodě ve vzájemném protisměru. Jedna musí počkat, a? skrze díru proletí druhá, a pak teprve vletět. Skrze díru mů?e letět více lodí, ale v?echny musí letět ve stejném směru. Přírodní červí díra se nachází např. ve Star Treku, Andromedě a ve Starcraftu, kde ji pou?ívají Zergové jako prostředek pro mezihvězdné cestování. |
|
|
Anonym: Dr. Gediman - 01. duben 2003 13:07 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Generátor červí díry: vytváří umělou červí díru. Nevýhodou je to, ?e není trvalá (za určitou dobu se sama zavře a pokud ji chceme znovu pou?ít, musíme ji opět vygenerovat). Během letu v červí díře nemů?e loď změnit svůj kurz; je závislá na tom, kam červí díra vede. Výstupní bod červí díry v?ak mů?e být nagenerován kdekoliv v prostoru. Vstupní bod se automaticky nageneruje v blízkosti lodi. Navíc, vytvořená červí díra je obousměrná. Zároveň skrze ní ale nemohou proletět dvě lodě ve vzájemném protisměru. Jedna musí počkat, a? skrze díru proletí druhá, a pak teprve vletět. Skrze díru mů?e letět více lodí, ale v?echny musí letět ve stejném směru. Generátor červí díry mů?e být namontován do lodi, nebo mů?e existovat samostatně. V tom případě má podobu kruhové brány, do které loď vletí. Něco jako generátor červí díry (namontovaný do lodi) pou?ívá ve Star Treku rasa 8472. Tento generátor v?ak místo červí díry generuje trhlinu do jiné dimenze (konkrétně do tekutého prostoru, domoviny této rasy). Do vzniklé trhliny vletí loď, která se tak ocitne v dané jiné dimenzi. Energetická zásoba lodi ji umo?ní vytvořit trhlinu je?tě jednou ? z tekutého prostoru do normálního vesmíru, ze kterého loď přiletěla ? tentokrát ale na jiné souřadnice. Tak vlastně loď letí ?zkratkou, přes jinou dimenzi?. Mo?nost vytvořit umělou červí díru mají i Zergové ve Starcraftu. Tato červí díra je v?ak normální a slou?í výhradně k cestování prostorem. Zergské Nadvědomí, obrovský nepohyblivý tvor, doká?e pouhou myslí vytvořit červí díru. Tuto díru pou?ívá ale jen k přemístění na orbitu planety, na které se právě nachází. Nadvědomí se touto dírou nechá vysát, vzniklé gravitační pole pak také pou?ije k opu?tění orbity. I tato červí díra je v?ak dočasná a mů?e být pou?ita pouze Nadvědomím, které ji vytvořilo. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|