ARCHÍV=> Vesmírné lodě a technologie ve SF |
Spravuje: Yakuzza
Počet příspěvků: 3429
|
|
|
| stvspm: Zase "hihi"? Jsi debil?
//Omlouvám se zbytku SN, ale tohle u? se nedalo vydr?et. |
|
|
|
| yakuzzo, je?t jsi mi nepasal hodnocení v e-milu hihi |
|
|
|
| omlouvám se zapoměl jsem sem dát link tedy nyní www.volny.cz/stvspm/index.htm
|
|
|
|
| Napadlo mě, ?e v dálkovém průzkumu se nebudou vracek kvůli ka?dé poru?e gondoly, přeci místo na náhradní díly je omezeno. A jak víte gondoly jsou přece jen jedno z důle?itých míst lodi nejen ?e vytvá?ejí WARP pole ale sbírají i mezihvězdné deutérium jako palivo. |
|
|
|
| anijste nenapsaly názory na vylep?ení ?koda hihi |
|
|
|
| Jen malý kuk po letech. Co se aktuálního tématu týče, počet gondol nemá se stabilitou nic společného, naopak je to slo?itěj?í na synchronizaci (4 proudy místo dvou proudů). A naopak, 4 gondoly jsou energeticky méně náročné ne? 2, stačí méně energie. |
|
|
|
| Yakuzza: Jsem někde četl, ?e rychlost se zvý?í, ale jen minimálně (tj 15 procent) |
|
|
|
| Napadá mě jediný důvod - 4 gondoly vytvářejí stabilněj?í warp pole. S rychlostí to společného nic nemá. A jestli jsou Constellationy určeny k průzkumu hlubokého vesmíru, tak létají na velké vzdálenosti, proto se hodí stabilněj?í warp pole... Třeba hlídkové lodě mají jen 1 gondolu, proto?e tak stabilní pole nepotřebují...
Druhá věc je, ?e 4 gondoly musí být ?íleně energeticky náročné a lodě pro průzkum hlubokého vesmíru nemají mo?nost často doplňovat zdroje... |
|
|
|
| Mirak: Díky, ale stejně to zapomenu:-) |
|
|
|
| AVip: Ov?em je pravdou, ?e v ST málokdy loď při?la o byť jen jednu gondolu, proto?e by to pak byl problém, jak příběh dokončit:-). A jestli se nepletu, tak v tom díle TNG, co si jeho jméno pořád nepamatuji, kde byla časová smyčka, tak na konci smyčky v?dy jednu (nebo obě??) gondolu rozma?írovala loď z minulého století a následkem Enterprise přeci vybouchla... |
|
|
|
| Lynx: Pokud se podívá? dobře na konstrukci Constellation, zjistí?, ?e pou?ívá recyklované gondoly z tříd Enterprise/Constitution a Miranda.
A lodě této třídy jsou určeny pro dálkový průzkum a čtyři gondoly zaručují, ?e se loď z podobné mise přece jen vrátí.
Tak?e logistické důvody... |
|
|
|
| A e?te by som dodal..
Aké nevýhody malý dvojgondolové lode, prečo vôbec začala flotila s výrobou ?tvorgondolových? museli byť nákladnej?ie na výrobu, tak?e museli mať dobrý dôvod.. |
|
|
|
| Napsal Lynx:
Mňa napríklad zaujímalo, či u lode typu constalation oproti ?tandartným dvojgondolovým lodiam (tú trojgondolovú halucináciu rad?ej medzi lode nerátam) nedochádza k nejakým výhodám (rozlo?enie tlaku, reso. napätie materiálu musí byť odli?né..) |
|
|
|
| Tak jsem konečně vytvořil to co jsem sliboval, máte tam někoik mo?ností výběru vzhledu, snad si vyberete. Vím ?e to nezvý?í nav?těvnost a ani se vám nezavděčím, ale více dělat zatím nebudu budu se dále věnovat přidáváním a aktualizováním. petr PS počítadla tam podle toho aktualizuji atd........ |
|
|
|
| no v rolovém menu to není stejné proto?e je dávám do stéjného stylu postupně jak je aktualizuji ........ a fanart bude rozdělená .Lodě a třídy pod kódem č.1 jsou ofciální!!!!! |
|
|
|
| kdyz se clovek snazi tka se prace dari.,., |
|
|
|
| jj., uz se to zacina rysovat, ano dat je tam tolik ze se v tom clovek lehce ztrati, ale zacinam v tom videt zarodek.,.,
opravdu bych zkusil oddelit fanart od zbytku.,
jeste trochu sjednotit styly.,
rozjizdeci menu by mohli byt taky stejny vsude.
mas tam dve pocitadla proc??
ten top list vihod, to maj na strankach jen lamy, nebo at aspon nei videt., |
|
|
|
| stvspm: .) jen se sna? dál .) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|