Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> Vesmírné lodě a technologie ve SF

Spravuje: Yakuzza
Počet příspěvků: 3429
Někdej?í Technologie ve Star Treku zde v archivu.

U.S.S. Titan NCC-80102



Zajímavé stránky o lodích:
Ex Astris Scientia | Federation Starship Datalink | neutralzone.de | The Starchive | Daystrom Institute Technical Library | Lodě Federace na Star Trek Sickbay | Starship Dimensions | The Guardian of Forever | Trekmania | Madman's Shipyard


Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3025 - 3044 / 3429Starší   Nejstarší

Unimatrix325 - 20. červen 2003 13:28sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Razer : ty si myslí?, ?e RSE má jen 50 planet ? Já bych neřekl. Přečti si úvahu o velikosti flotil na DITLu. Spekuluje se tam o cca 10 000 lodích u Federace.
Momochodem v jednom DS9 je zmíněno, ?e :
Sisko : "...Vypadá to, ?e Klingoni jsou to jediné, co stojí mezi námi a Dominionem."
Martok : "Klingonská ří?e bude mít zítra připraveno 1500 bojeschopných lodí."
Romulan : "Dominion je stále v dvacetinásobné přesile."
Martok "Jsem si toho vědom!!!"

Tento rozhovor se odehrál v pozdních fázích války (u? byla aliance Fed+Kli+Rom). Tzn. ?e se dá předpokládat, ?e vět?ina klingonské flotily u? byla zničena. Dalo by se čekat, ?e na začátku války mohly mít klingonská ří?e tak 5000 lodí.

V díle Sacrifice of Angels se střetává flotila 600 federálních lodí s 1254 loděmi Dominionu a Cardassie. Vzhledem k tomu, ?e celá tato flotila byla a? na Defiant zničena ! a Federace byla stále je?tě bojeschopná, pak by se dalo počítat s celkovým číslem 10 000 lodí Federace. Nutno dodat, ?e Warbird je v?ak docela silná loď (jako Galaxy) ale Federace má jen několik (10-20) lodí třídy Galaxy. Romulané tedy mají men?í flotilu silných lodí, zatímco Federace má velkou flotilu kocábek typu Oberth, Miranda, Nova, Excelsior atd.
Unimatrix325 - 20. červen 2003 13:19sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Je pravda, ?e to oslabilo Tal´Shiar a Obsidianský řád...co? je něco jiného. Pokud byly schopni Romulané zaútočit na 15 základen Dominionu najednou, tak jen k tomuto útoku IMHO potřebovali aspoň 75 lodí...
Romulané mají dle seriálu resp. filmů tyto typy lodí :
Bird of prey (TOS)
D-7 (původně klingonská)
D´Deridex (warbird)
Scout (viděná v jednom díle TNG)
Valdore (Nemesis)
a to je v?e... ostatní jsou neoficiální. Je nutno dodat, ?e jak BoP tak D-7 jsou nepou?itelné vykopávky a Valdore byly vidět a? v Nemesis. A scout je loď velikosti Deltaplánu. V celém ST jsme v 99% viděli jen Warbirdy...
Razer - 20. červen 2003 09:05sipka
ZAMĚŘIT
Razer
To by ka?dou obydlenou planetu chránilo 10 warbirdů není li? pravda?
Razer - 20. červen 2003 09:04sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Arweth: Tal shiar neni jasně to co RSE jen teda nechápu vámi tolik oslavaovanej ds9 = je to uplná hovadina a řikaj tam bylbosti pokud něco oslabí romulany (jak rse tak talshiar)tak je to víc jak 1/6 jejich bojového potenciálu to se shodnem ne? a nebo nějakou 1000 členou armádu oslabí? kdy? jí zničí? 2 vojáky??? Natolik vá?ně ?e u? pro tebe neni soupeř??? Viz kecy dominuonců a ty měli ?pehy v?ude!!!

No jinak souhlasim, ?e na udr?ování ste je potřeba tak 500 bojovejch lodí vic ani omylem
Arweth - 20. červen 2003 07:59sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Iweou:Ne, takovou diskuzi nepovazuju na hovno. Je to realna situace, pokud by RSE zacalo vazna Scimitary stavet. A jestli zacne nebo ne, nebo treba jen odlehcene verze to nevi zatim nikdo.
Nicmene souhlasim, RSE rozhodne nema jen warbirdy. Sice vetsinu lodi lze takto oznacit, ale je treba si uvedomit, ze pod timto oznacenim se skryva znacna skala lodi, ne jen D´deridex. Ostatne prave ptaci v Nemesis byli neco trochu jineho. Krome toho maji samozrejme i mensi lodi pruzkumne a vedecky, byly napr videt v TNG nebo tusim i ve VOY, kdyz nasli tu pidicervi diru...
Razer: Jenze se zrejme pletes, nebot, pokud si pamatuju, doslo k oslabeni TalShiaru, nikoli RSE. Tajna sluzba neni totez co armada.

Kdyby melo RSE jen 1000 valecnych lodi, domnivam se, ze by jen ztezi mohlo udrzovat sve imperium natoz ohrozovat ci vyhrozovat Federaci, klingonum, cardassianum a dokonce i Dominionu. Presvedcive ukazali siluz sve flotily, kdyz v jedinem naletu zlikvidovali 15 pohranicnich zakladen. Myslis, ze by na to poslali do posledni vsechny sve lode?? Ne, i federace, kdyz valci tak musi mit nejake lode na druhe srane sveho uzemi. Nerikam elitni krizniky, ale i to je sila, ktera je v rezerve. Romulani nebudou vyjimkou. Nejsou to blbci, podcenovat nepritele se nikdy nikomu nevyplatilo.
Razer - 19. červen 2003 21:43sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Unimatrix no já bych to nevyděl tak ?mahovitě ono docela trvá vyrobit 20 lodí velikosti warbirdu to mi věř. Já bych viděl sílu warbirdů v době ds9 3 sezona na něco okolo 120 proto?e kdyby jich měli víc tak by je to prostě neoslabilo chápej to víc jak 1/6 neni oslabení ale snadno reorganizovatelná ztráta.
Unimatrix325 - 19. červen 2003 21:34sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Razer : to je pravda... oslabilo :-) ale musíme myslet ve velkém :) 20 lodí nic není...
AVip - 19. červen 2003 20:34sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Víte, mne na Scimitaru zará?í jedna vec: a sice její prostá existence (Scimitar je "ona", je to loď ;-D). Kdy? jsou Remané tolik utlačovaní, kde vzali prostředky na výstavbu takové lodi? A pokud ji stavěli Romulané, proč ji přenechali Remanům?
Anonym: Iweou - 19. červen 2003 18:24sipka
ZAMĚŘIT
0
no i kdyz byl scimitar kloakovan tak do nej enterprise strilela phasery a nez zmizi stopy po zasahu na senzorech tak do nej muze hustit dalsimi zbranemi,no a v tom filmu zbytecne enterprise nez aby se povesila za zadek scimitaru a hustila do nej kvantaky tak tam poletavala opravdu nepochopitelne na to jaky je picard kapitan kdyby se za scimitar povesil tak by ho moskodil o mnoho vic nez ve filmu.No myslim ze romulani nemaji jenom same warbirdy,nekde jsem se docetl ze maji vyzkumne lode aj.A navic si myslim ze vice druhu lodi je lepsi nez jeden univerzalni,protoze je zbytecne na rutini pruzkum pouzivat nakladne vyrobene lode a proto je lepsi postavit pruzkumnou lod,no a taky federace se snazi aby jakakoliv lod byla schopna obstat v boji,protoze by fakt nemelo cenu vyrobit lod ktera se nedokaze zmoci na nejaky utok ci obranu,no a diskutovat o tom ze by 10 tech a 20 tech lodi porazilo scimitar je banalni protoze co ja vim byl scimitar vyvijen a vyraben dlouho(jak bylo receno ve filmu ta lod je jedna velka zbran)takze se ani nedivim ze enterprise neporazila scimitar protoze scimitar je vyroben pouze a jedine za ucelem devastovat zatimco takovy sovereign je vyroben pro zkoumani vesmiru atd,a taky jelehke vyvijet a vyrobit supr utocnou lod a zautocit na nejakeho pruzkumnika ci slabsi loédm ktera neni vyrobena za ucelem nicit tak to zvazte a prestante tu mluvit o tom ze 10 akir by znicilo scimitar takovato diskuze je doslova na hovno a jak by rekli borgove irelevanti,federace by taky mohla vyrobit stejnych a jeste lepsich kvalit nez scimitar.
Razer - 19. červen 2003 18:15sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Unimatrix325: V podstate s tebou souhlasím ale číslo 1000 varbirdů zní děsivě. Neviděl sem celej ds9, ale nedo?lo vyřazením 20 warbirdů k podstatnému oslabení RSE ???
Unimatrix325 - 19. červen 2003 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Já bych řekl, ?e Federace má několik tisíc lodí (spoustu typů, vědecká, průzkumné, válečné) a Romulané mají v podstatě jen Warbirdy a řekl bych, ?e tak 1000 mo?ná dva... A myslím si, ?e by Federace byla schopná Scimitary přebít mno?stvím... nebo by prostě jen začala vyrábět kamikaze automatické čluny naplněné po okraj antihmotou...
Arweth - 19. červen 2003 07:59sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Razer: :-))) Samozrejme, takovych reziseru i se scenaristy se najde spousta treba prave ve VOY :-)) Ale ja spise ocenim neco co aspon udrzi, kdyz uz ne rovnou rozvine ST. Pohrbit ho neni problem, staci jeste jeden film s posadkou VOY na urovni Nemesis a jedina sance je oficialne prohlasit ENT za Andromedu, jinak nedotocej ani treti sezonu ;-)
Razer - 18. červen 2003 16:22sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Arweth: No co ty ví? třeba tajná slu?ba federace ji? léta pracuje na novém neporazitelném trojůhelníku smrti! Který konstruuje u? od dob Ent kdy na?li zbytky borgské koule! Trojůhelník je velkej asi jako 3 planety a budujou ho v mlhovině !!! Uhaha

No a řekni, ?e by to po Scimitaru ne?lo s ?ikovnym re?isérem do St zakomponovat.
Arweth - 18. červen 2003 08:10sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Uni> Mno, nevim, jake mas zdroje, ja nikde nenasel vyrobni ceny ani flotily ani scimitaru. Podle me byl prvni scimitar narocny protoze byl budovan napul utajene remany. Kdyby se zavedl do "seriove" vyroby, urcite by se zlevnil.
A co se tyce federace: ano, ma tisice lodi, ale to romulani taky a kdyby se sesly flotila versus flotila je to o necem jinem nez scimitar versus jakekoli dve lode federace. Navic, kolik z tech tisicu lodi by obsatalo proti scimitaru i treba v pomeru 3:1 ci 4:1. Mozna tri akiry nebo sovereigny by ho zvladly, ale tri novy fakt tezko... :-)) A lodi tech trid co by v tomto pomeru obstaly federace zase tolik nema a jeste rozesetych po cele federaci...
Unimatrix325 - 17. červen 2003 21:18sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
ty torpéda jsou dost přita?ený za vlasy... pokud vím, tak nikde ve ST nebylo najednou odpáleno víc jak 4 resp. 5 torpéd ... 12 najednou je nesmysl... to je inflace jako kráva...

Jen?e je nutné se bavit o flotile vs jedna loď. Kdy? Federace má tisíce lodí a Romulané jen jeden Scimitar... navíc má výrobní cenu stejnou jako ta flotila, která ho rozdrtí :-)
Razer - 17. červen 2003 20:57sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No semtexi to je taky pravda, ale nemů?e uhlídat čas a prostor= nějaký mimozen?ťani vyvinou tech k cest časem a přemístěj se a přicestujou k federaci je?tě před tim ne? vyvinula cokoli. Ano ty mimou?e napadne fed lod imuní vůči zmen času ale otázka je jestli to zvládne ze?
SEMTEX - 17. červen 2003 17:50sipka
ZAMĚŘIT
SEMTEX
Sice je to u? out, ale chtěl jsem dodat k cestování časem, a časové nařízení, v?dyť v budoucnosti je Federace takový časový policajt :D
Arweth - 17. červen 2003 08:03sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
a jeste bych dodal, ze DITL je rozsahly zdroj, ale data z nej treba cerpat opatrne :-))
Arweth - 17. červen 2003 08:03sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
hmm, jenze, kdyz chces strilet torpeda je dobre vedet, kde je cil. A kdyz jej detekujes jen v okamziku kdy po tobe zamaskovany vystreli, muzes na 6f+5q torpu / sec. klidne zapomenout :-))) muzes byt rad, kdyz se trefi jedno z nich za vterinu. A jelikoz jeste nikdo nikdy neobesel Murphyho zakony, je jiste, ze pokud uz se trefis, budou to fotony a ne quantaky, ktere zasahnou :-))
Anonym: Iweou - 16. červen 2003 18:16sipka
ZAMĚŘIT
0
no v tom filmu je moc enterprise nevystrili,kdyby do scimitsru vyhustila vsechny kvantaky tak by to asi moc nedal

Nejnovější   Novější 3025 - 3044 / 3429Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o