ARCHÍV=> Vesmírné lodě a technologie ve SF |
Spravuje: Yakuzza
Počet příspěvků: 3429
|
|
|
| Yakuzza přesně nic o dvou místech sem nikdy nesly?el (ale je to u? dlouho) spí? je pravděpodobněj?í to obecné zkreslení. |
|
|
|
| Razer: Ja bych rek ze jsme to rikali dobre... Tam jdem hlavne o to zkresleni pri vystupu z warpu. Nakonec ta Unimatrixova teorie o dvou mistech najednou je pekna blbost. |
|
|
|
| Unimatrix325 no co sme mu říkali ?patně? Navíc interpretace v tom díle byla pouze toho druhu ?e loď přejde na varp a tím získá výhodu (pravěpodobně senzorovou) díky které nakope jiné lodi řiť. |
|
|
|
| Uni: No a co jsme rikali my?
Roco: Napis Anrymu, on to ma vsecko na cd |
|
|
|
| Teda, nerad bych machroval, ale na to, jak jste se rozčilovali, ?e to Roco neví, tak jste dost pohořeli...
Picardův manévr spočívá v tom (IMHO), ?e loď na krátký okam?ik zrychlí na warp a hned opět zpomalí... vtip je v tom, ?e nepřátelské lodi se jeví na dvou místech a ta tak střílí na cíl, který u? tam vlastně není... |
|
|
|
| Díky já první díly TNG moc neznám tenkrát dávaly paralelně Robocopa a já díval rad?i na něj (byl jsem to ale kokot!) nevíte kde by se dali sehnat na VHS nebo na CDčkách? |
|
|
|
| Razer: Ale vtip je v tom, ze kdyz lod vyskoci z warpu, tak dojde k urcitemu zkresleni senzoru nepratelske lodi a ta potom strili uplne nekam do pr... |
|
|
|
| Loď přejde na varp a vypálí salvu na 2 loď v okam?iku kdy před ní vyskočí z varpu.
Doufám ?e to tak je pamatuju si to takhle asi 8 let od doby vysílaní toho dílu. |
|
|
|
| No tohle je taková drobnost která mi u? mooooc dlouho uniká tak se nade mnou smilujte a řekněte mi to pls. |
|
|
|
| Ad vlečný paprsek : to je pravda... krychle si kohokoliv pěkně podr?í :-)))
Isotuna je fiktivní jednotka. Iso- je taková Startrekovská předpona, která zaji?ťuje, aby se hodnoty nedaly převést na dne?ní jednotky :) pou?ívá se třeba ve spojení s gramy atd.
Spekuluje se o tom, ?e se mů?e jednat o výraz univerzální jednotky (jako dne?ní jednotky SI - třeba metr)
Nicméně z informací, které máme o fotonovém torpédu z filmů, seriálů a manuálů je mo?né spočítat, ?e má TNT ekvivalent někde okolo 60 Mt. Tzn. ?e 25 Isotun = 60 Mt = 270 000 TJ (pro pořádek :-)
BTW atomovka, která dopadla na Hiro?imu měla 20Kt)
|
|
|
Anonym: Iweou - 31. srpen 2003 19:37 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| chtel bych jen rict na co je krychly manevrovani s jejim rychle se regenerujicim trupem,a nadupanymi technologiemi, a se zbranemi jako cela flotila na kazde strane,zaprve nesmite zapomenout ze krychle ma nejaky vlecny paprsek ktery chyti lod a myslim ze tak dpkaze asimilovat nebo ubirat stitum a chycena lode ani nepohne dokud nekdo nevystreli do toho paprsku(myslim do zdroje).Krachle ci jakkakoliv jina borgska lod je neodolna vuci prvnim utokum ale jakmyle se prizpusobi tak je pohoda,jen tak co je to ta isotuna??? |
|
|
Anonym: Roco - 30. srpen 2003 18:04 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Krychle je prostě příli? velká. Mů?e mít motory na v?echny strany ale aby mohla manévrovat jako defiant motory by museli být neuvěřitelně výkonné co? by bylo nereálné i pro loď s energetickými zdroji krychle. Defiant se nehýbe rychleji ne? krychle dopředu dozadu ani do stran ale je malí. Krychle aby manévrovala stejně by musela mít třeba 100x rychlej?í pak by se při své velikosti mohla vyhnout i torpédům. Navíc by to neustály asi ani tlumiče. |
|
|
|
| samozřejmě, ?e Defiant je manévrovatelněj?í, ale chtěl jsem jen naznačit, ?e krychle je mnohem obratněj?í, ne? by se zdálo...
Je pravda, ?e Borgové chtějí hlavně asimilovat, ne ničit, ale proti rase 8472 jim nic jiného nezbylo :-))
BTW tu povídku u? jsem psal dost dávno, dneska bych jí napsal mo?ná trochu jinak :-) ale zfilmovaná by mohla být opravdu hezká :)) |
|
|
|
| Semtex: Ja jsem kdysi cetl ve Score nejaky navrh na hru a kohosi tam napadlo, ze by mohla existovat ST hra, kde by byly pospojovane vsechny mozne typy her. Simulator, kdyz by dochazelo k bitvam. 3D Akce kdyz by doslo na boj, Adventure pro vysadku apod... |
|
|
|
| Unimatrix: Souhlasim s 4of7, krychle ti nikdy nebude manevrovat jako male Peregriny nebo jine male lode, i kdyz maji motory na vsecky strany. Vem si jednu utocnou lod proti jedne krychli. Krychle se bude snazit sejmout ji nejakym svym paprskem nebo nejakou jinou zbrani a druha lod bude na krychli valit torpeda. Jakou myslis ze ma krychle sanci vyhnout se torpedum? A jakou ta druha lod?
Ja bych spis rek zekrychle manevrovat moc nepotrebuje. Cizim utokum dokaze slusne odolavat (Pokud to samozrejme neni nejaky hromadny utok...) |
|
|
|
| Unimatrix325: takhle obrovská loď prostě nikdy nebude manévrovat jako Defiant, jedině pokud by se setrvačnost lodi dala nějakou technologií obejít. Ve warpu je krychle ka?dopádně rychlej?í, ne? by si ostatní přáli (Picard při svém prvním setkání s Borgy zdrhal div neodpálil u Enterprise jádro a stejně mu to nepomohlo). |
|
|
|
| Roco:Heh, představuji si: "Red Alert, Captain on Bridge" a ty pobě?í? do turbovýtahu a vyjede? na můstek, LOL tomu říkám simulace kapitán :D
Ale opravdu zpět k tématu
Ad SFC:
Já nevím mě se boj v STC moc nelíbý v Bridge Commanderu to bylo lep?í ale uvítal bych kdyby se v BC dali modifikovat lodě jako v SFC. Jinak zajímavá hra by byla zkombinovat BC a Elite Force hráč by chodil po lodi a na můstky by mohl velet..ale to u? sem nepatří
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|