Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> Vesmírné lodě a technologie ve SF

Spravuje: Yakuzza
Počet příspěvků: 3429
Někdej?í Technologie ve Star Treku zde v archivu.

U.S.S. Titan NCC-80102



Zajímavé stránky o lodích:
Ex Astris Scientia | Federation Starship Datalink | neutralzone.de | The Starchive | Daystrom Institute Technical Library | Lodě Federace na Star Trek Sickbay | Starship Dimensions | The Guardian of Forever | Trekmania | Madman's Shipyard


Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2799 - 2818 / 3429Starší   Nejstarší

Yakuzza - 04. září 2003 21:30sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Taxme se prece jenom nejak domluvili :-)
Unimatrix325 - 04. září 2003 21:19sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
"Picard vypráví posádce něco víc o onom incidentu, včetně dnes ji? legendárního "Picardova manévru" (Picardův Manévr znamená přiblí?ení se k nepřátelské lodi warpem, zastavit přesně před lodi a vypálit, díky zakřivení prostoru jsou senzory nepřátelské lodi oklamány a tak zaměřují zbraně na místo, kde byla loď před zlomkem sekundy). "

zdroj ST synopse

tak nakonec jsme měli pravdu celkem v?ichni...
ale je tam jasně napsáno, ?e loď míří na jiné místo, ne? se zrovna nachází cíl, tzn. ?e cíl je teoreticky na dvou místech (ne fyzicky)... tam kde ho vidí nepřítel a tam, kde skutečně je...
Razer - 03. září 2003 21:07sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Yakuzza přesně nic o dvou místech sem nikdy nesly?el (ale je to u? dlouho) spí? je pravděpodobněj?í to obecné zkreslení.
Yakuzza - 03. září 2003 21:05sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Razer: Ja bych rek ze jsme to rikali dobre... Tam jdem hlavne o to zkresleni pri vystupu z warpu. Nakonec ta Unimatrixova teorie o dvou mistech najednou je pekna blbost.
Razer - 03. září 2003 21:02sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Unimatrix325 no co sme mu říkali ?patně? Navíc interpretace v tom díle byla pouze toho druhu ?e loď přejde na varp a tím získá výhodu (pravěpodobně senzorovou) díky které nakope jiné lodi řiť.
Yakuzza - 03. září 2003 20:56sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Uni: No a co jsme rikali my?

Roco: Napis Anrymu, on to ma vsecko na cd
Unimatrix325 - 03. září 2003 20:12sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Teda, nerad bych machroval, ale na to, jak jste se rozčilovali, ?e to Roco neví, tak jste dost pohořeli...
Picardův manévr spočívá v tom (IMHO), ?e loď na krátký okam?ik zrychlí na warp a hned opět zpomalí... vtip je v tom, ?e nepřátelské lodi se jeví na dvou místech a ta tak střílí na cíl, který u? tam vlastně není...
Roco - 03. září 2003 19:23sipka
ZAMĚŘIT
Roco
Díky já první díly TNG moc neznám tenkrát dávaly paralelně Robocopa a já díval rad?i na něj (byl jsem to ale kokot!) nevíte kde by se dali sehnat na VHS nebo na CDčkách?
Yakuzza - 03. září 2003 18:08sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Razer: Ale vtip je v tom, ze kdyz lod vyskoci z warpu, tak dojde k urcitemu zkresleni senzoru nepratelske lodi a ta potom strili uplne nekam do pr...
Razer - 03. září 2003 15:43sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Loď přejde na varp a vypálí salvu na 2 loď v okam?iku kdy před ní vyskočí z varpu.

Doufám ?e to tak je pamatuju si to takhle asi 8 let od doby vysílaní toho dílu.
Roco - 02. září 2003 22:26sipka
ZAMĚŘIT
Roco
No tohle je taková drobnost která mi u? mooooc dlouho uniká tak se nade mnou smilujte a řekněte mi to pls.
Razer - 02. září 2003 21:46sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No jestli neví tohle...
Yakuzza - 02. září 2003 21:30sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Roco: Si delas srandu?
Roco - 02. září 2003 20:11sipka
ZAMĚŘIT
Roco
Co je Picardův manévr?
Unimatrix325 - 31. srpen 2003 20:18sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Ad vlečný paprsek : to je pravda... krychle si kohokoliv pěkně podr?í :-)))

Isotuna je fiktivní jednotka. Iso- je taková Startrekovská předpona, která zaji?ťuje, aby se hodnoty nedaly převést na dne?ní jednotky :) pou?ívá se třeba ve spojení s gramy atd.
Spekuluje se o tom, ?e se mů?e jednat o výraz univerzální jednotky (jako dne?ní jednotky SI - třeba metr)
Nicméně z informací, které máme o fotonovém torpédu z filmů, seriálů a manuálů je mo?né spočítat, ?e má TNT ekvivalent někde okolo 60 Mt. Tzn. ?e 25 Isotun = 60 Mt = 270 000 TJ (pro pořádek :-)
BTW atomovka, která dopadla na Hiro?imu měla 20Kt)
Anonym: Iweou - 31. srpen 2003 19:37sipka
ZAMĚŘIT
0
chtel bych jen rict na co je krychly manevrovani s jejim rychle se regenerujicim trupem,a nadupanymi technologiemi, a se zbranemi jako cela flotila na kazde strane,zaprve nesmite zapomenout ze krychle ma nejaky vlecny paprsek ktery chyti lod a myslim ze tak dpkaze asimilovat nebo ubirat stitum a chycena lode ani nepohne dokud nekdo nevystreli do toho paprsku(myslim do zdroje).Krachle ci jakkakoliv jina borgska lod je neodolna vuci prvnim utokum ale jakmyle se prizpusobi tak je pohoda,jen tak co je to ta isotuna???
Anonym: Roco - 30. srpen 2003 18:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Krychle je prostě příli? velká. Mů?e mít motory na v?echny strany ale aby mohla manévrovat jako defiant motory by museli být neuvěřitelně výkonné co? by bylo nereálné i pro loď s energetickými zdroji krychle. Defiant se nehýbe rychleji ne? krychle dopředu dozadu ani do stran ale je malí. Krychle aby manévrovala stejně by musela mít třeba 100x rychlej?í pak by se při své velikosti mohla vyhnout i torpédům. Navíc by to neustály asi ani tlumiče.
Unimatrix325 - 30. srpen 2003 15:54sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
samozřejmě, ?e Defiant je manévrovatelněj?í, ale chtěl jsem jen naznačit, ?e krychle je mnohem obratněj?í, ne? by se zdálo...

Je pravda, ?e Borgové chtějí hlavně asimilovat, ne ničit, ale proti rase 8472 jim nic jiného nezbylo :-))

BTW tu povídku u? jsem psal dost dávno, dneska bych jí napsal mo?ná trochu jinak :-) ale zfilmovaná by mohla být opravdu hezká :))
Yakuzza - 29. srpen 2003 23:30sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Semtex: Ja jsem kdysi cetl ve Score nejaky navrh na hru a kohosi tam napadlo, ze by mohla existovat ST hra, kde by byly pospojovane vsechny mozne typy her. Simulator, kdyz by dochazelo k bitvam. 3D Akce kdyz by doslo na boj, Adventure pro vysadku apod...
Yakuzza - 29. srpen 2003 23:28sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Unimatrix: Souhlasim s 4of7, krychle ti nikdy nebude manevrovat jako male Peregriny nebo jine male lode, i kdyz maji motory na vsecky strany. Vem si jednu utocnou lod proti jedne krychli. Krychle se bude snazit sejmout ji nejakym svym paprskem nebo nejakou jinou zbrani a druha lod bude na krychli valit torpeda. Jakou myslis ze ma krychle sanci vyhnout se torpedum? A jakou ta druha lod?
Ja bych spis rek zekrychle manevrovat moc nepotrebuje. Cizim utokum dokaze slusne odolavat (Pokud to samozrejme neni nejaky hromadny utok...)

Nejnovější   Novější 2799 - 2818 / 3429Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o