Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> Vesmírné lodě a technologie ve SF

Spravuje: Yakuzza
Počet příspěvků: 3429
Někdej?í Technologie ve Star Treku zde v archivu.

U.S.S. Titan NCC-80102



Zajímavé stránky o lodích:
Ex Astris Scientia | Federation Starship Datalink | neutralzone.de | The Starchive | Daystrom Institute Technical Library | Lodě Federace na Star Trek Sickbay | Starship Dimensions | The Guardian of Forever | Trekmania | Madman's Shipyard


Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2560 - 2579 / 3429Starší   Nejstarší

4of7 - 17. únor 2004 18:04sipka
ZAMĚŘIT
4of7
IMHO tu singularitu udr?uje dodávka paliva - kdy? se přeru?í, singularita přestane existovat - tak?e vypnout by se teoreticky dala, ale je to toté? jako kdy? loď Federace přijde o warp jádro - pokud je někdo neodtáhne, jsou v háji. Zničením warbirdu singularita taky musí nějak zaniknout, a? na SFC3 po Romulanech ?ádné černé díry nezůstávaly :-)
Razer - 17. únor 2004 17:49sipka
ZAMĚŘIT
Razer
no spí? ta singulartita se vypnout ani nedá ne?
4of7 - 17. únor 2004 14:47sipka
ZAMĚŘIT
4of7
BTW pak by romulanský zdroj energie (singularita) asi vycházel účinněj?í co se týká spotřeby paliva - ale za tu cenu, ?e se nedá po vypnutí znovu nastartovat (asi by to ?lo z generátorů v doku, ale mimo základnu jsou bez ?ance) a s regulací výkonu to taky nebude moc slavné.
Unimatrix325 - 17. únor 2004 10:43sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
4of7 : souhlasím... tohle zní velmi logicky...
Arweth - 17. únor 2004 07:54sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
4of7: To s tou antihmotou zni dost rozumne, ma to svou logiku :-)
4of7 - 16. únor 2004 18:01sipka
ZAMĚŘIT
4of7
EPS se IMHO pou?ívá hlavně kvůli výkonům které se přes to musí přená?et - obávám se ?e tady u? by nestačily ani supravodiče (pokud by se nepodařilo dosáhnout skutečně nulového odporu, jinak i zlomek ohmu povede ke ztrátám řádově v megawattech a zkuste to uchladit).

Anihilace jako zdroj energie je sice fajn, ale zdroj antihmoty bude problém - já pohonný systém Federace pochopil tak, ?e jejich hlavním zdrojem energie je fúze, pomocí získané energie pohánějí část systémů a vyrábějí antihmotu - v mno?ství vět?ím ne? je potřeba na bě?ný provoz, co přebývá jde do zásobníků. V bojovém re?imu nebo při maximálním warpu se antihmota zase spotřebovává - proto se mj. udává maximální rychlost a maximální udr?itelná rychlost.
Podobný systém se pou?ívá u válečných lodí - diesely s malou spotřebou na bě?né přesuny, turbíny s nesrovnatelně vy??í spotřebou (ale i výkonem) pro bojové situace.
Unimatrix325 - 16. únor 2004 17:26sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Arweth : vyjádřil jsi se velmi přesně. Anihilace je řádově vět?ím zdrojem energie. EPS vede enrgii, to je pravda, ale mám pocit, ?e to souvisí i s funkcí warp motoru... na druhou stranu Romulanské lodě mají také warp motory...
Arweth - 16. únor 2004 07:58sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Unimatrix325:Mevin, jestli nahodi nebo ne, ale pokud ne, je to nejspis vykonem. Ono "anihilace" reakce je rozhodne radove vetsim zdrojem energie nez "fuze". I kdyz priznavam, ze jsem to nikde nestudoval, je to jen muj odhad.
Plasma se pokud vim pouziva k vedeni energie, jako vy pouzivame draty a to proto, ze na technologicke urovni 24 stoleti je rozvod velmi vysokych energii pres draty velmi ztratovy ne-li nemozny (vodivost x bod tani? :-) )
Unimatrix325 - 15. únor 2004 17:34sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Razer : pravda :)
Razer - 13. únor 2004 16:01sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Unimatrix: Si nejdřív přečti co pí?u a pak se mi sna? odporovat takhle mi dává? jen za pravdu......

Unimatrix325 - 13. únor 2004 10:10sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Iweou : exisutuje generátor antihmoty, ale bylo mi tvrzeno, ?e výroba antihmoty títmo způsobem je značně neefektivní, tak?e tu antihmotu asi tě?í z ropných polí ;-)

www.ditl.org

Při prvním kontaktu s warbirdem tu?ím ani k boji nedo?lo a v díle Defector (dva warbirdy) vlastně taky ne, proto?e přiletěli klingoni (mimochodem v tomto díle se objevili Dravci, kteří měli podle porovnání s warbirdem asi 600m na délku :-)
Na ditlu je sice psána overall strength asi 90%, ale nic se nesmí brát doslova, zvlá?ť kdy? je tam tak malý rozdíl... pan Kennedy tam moc dobře popsal, proč udělal warbird trochju slab?í a já s ním souhlasím, ale existuje určitá volnost. Warbird s dobrou posádkou mů?e porazit loď třídy Galaxy. Stejně tak Intrepid s dobrou posádkou mů?e porazit Vorchu... prostě v boji nehraje roli jen technologie...

Razer : při prvním kontaktu byla podělaná Enterprise... přeci jen warbird má 1280m :)
Razer - 12. únor 2004 20:18sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Iweou: pokud si pamatuju dobře tak v tom díle kdy se Enterprise poprve setkala s Warbirdem byl ten warbird podělaně silnej a pak mu přiletěl kámo? :)) a v?echno zachránili a? klingoni co se odmaskovali.
Anonym: Iweou - 12. únor 2004 20:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Diky,pred chcili jsem se na kontinuu docet ze enterprise-d byla porazena romulanskym warbirdem pri prvnim kontaktu federace s timto typem lodi,nemyslite ze to je nejaka blbost kdyz prece warbird dosahuje pouze 80 procent sily galaxie???
Surel - 12. únor 2004 19:35sipka
ZAMĚŘIT
Surel
Pokud myslí? Daystrom Institute Technical Library, tak je to http://www.ditl.org/
Anonym: Iweou - 12. únor 2004 19:26sipka
ZAMĚŘIT
0
Nevi nekdo presnou webovou adresu na ditl???
Anonym: Iweou - 12. únor 2004 19:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Chci se zeptat odkud berou lode federace hmotu a antihmotu pro jejich WARP jadro a k cemu tam slouzi dilitium???
Unimatrix325 - 12. únor 2004 10:54sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Arweth : soiuhlasím, ?árovka je ?árovka. Problém by mohl být v tom, ?e warp motory potřebují nějaký druh plasmy, který vzniká reakcí antihmoty a hmoty na dilithiovém krystalu. To by mohl být problém, proto?e nejde jen o energii, ale o způsob předání energie... třeba fúzními reaktory zřejmě warp motory nenahodí.
Arweth - 12. únor 2004 08:13sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Ehmm, sorry za ten roman, dlouho jsem na Starnet nic nepsal... abstak je svina. ;-)
Arweth - 12. únor 2004 08:12sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
Takze: jestli se to vyplati?? Jiste ze ano, jednoduse proto, ze MARA technologii zrejme nezvladaji tak dokonale jako singularitu (u feddies je tomu naopak). Romulanska Galea Rhihanna je efektivni vojenskou masinerii a tudiz pouziva to, co ji dodava nejlepsi pomer cena/vykon. I kdyz je MARA zrejme efektivnejsi, diky nizke urovni zvladnuti teto technologie radeji pouzivaji propracovanejsi byt (asi) mene efekivni singularitu. Lode jsou tak levnejsi a muye se jich vzrobit vice. A to je faktor, kterz romici potrebuji, nebot nejde jen o stratz s imperii, ale takz o udryeni poradku v podrobenzch koloniich a svetech, a pritechto ukolech uz nezalezi ani tak na malem rozdilu vykonu hvezdne lode jako spis na jejich poctu, umoznujicimu soucasne nasazeni na vice mistech.
Arweth - 12. únor 2004 08:12sipka
ZAMĚŘIT
Arweth
add pohon: At uz je zdrojem cokoli, princip pohybu v nadsvetelnych rychlostech je stejny u vetsiny ras v alfakvadrantu je to warpdrive. Samozrejme to neni jedina relevantni technologie (viz. transwarp, slipstream atd.) Ale je jedno, jestli zarovku napajim bicyklovym dynamem nebo baterkami (MARA x singularita), zarovka zustane zarovkou (warp) popr. misto ni muze byt zarivka ci vybojka (transwarp, slipsteam). :-)

Nejnovější   Novější 2560 - 2579 / 3429Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o