ARCHÍV=> Vesmírné lodě a technologie ve SF |
Spravuje: Yakuzza
Počet příspěvků: 3429
|
|
|
| Ale jak u? sem psal ste na dobrý cestě a nějak se začít musí! Já třeba vim, ?e bych nic lep?ího ne? vy neusmolil na druhou stranu vám přecejenom musim říct co si myslim. |
|
|
|
| No třeba ty volitelný klávesy :))) |
|
|
|
| Razer : aha... tak já ti to ulehčím. Bavil tě BC nebo SFC3 ? Co má SFC3 nebo BC oproti FW2 ? (Vím ?e je to trochu absurdní otázka, ale já se u odpovědí dobře pobavím...) |
|
|
|
| Uni: No nezlob se no ale na tý hře ani nic kritizovat nejde :) :))) |
|
|
|
| Razer : OK
Ale asi si nepochopil, ?e to je demo :-))
V plné verzi bude asi 40 lodí...
Volitelný klávesy jsou IMHO zbytečný, proto?e stávající ovládání se mi zdá dost ergonomické (částečně v?ak je?tě projde vývojem), ale uznávám, ?e je to subjektivní. Co mě přijde jako dobré, mů?e někomu lámat prsty :)
Navíc vzhledem k způsobu čtení kláves by bylo umo?nění jejich modifikace u?ivatelem dost obtí?né...
Pozadí dost mo?ná bude, ale mo?ná taky ne... kvůli tomu ale přeci hru nezavrhne?... stále mi tam schází nějaká ta konstruktivní kritika... |
|
|
|
| Uni: No uhodls byl to vtip, ale musí? si uvědomit, ?e nebyl ?patnej.
Já beru ?e ta hra vám dala práci a je OPRAVDU DOBŘE, ?e ste jí udělali ov?em pro mě je zábavná asi jako ten spořič obrazovky tak se na mě nezlob no někdy sem a? moc upřímnej.
Třeba kdybyste tam dodali nějaký vychytávky jako třeba volitelný klávesy a dejme tomu výběr z více lodí a nebo dokonce nějaký lep?í pozadí to by bylo o něčem jiném. :) |
|
|
|
| Surel : Díky. Hra se (zatím provizorně) ukončuje alt+F4 (mimochodem je to v readme :). Hra po skončení nepřítele nekončí, proto?e se mi nezdálo vhodné to jen tak vypnout... v plné verzi u? to samozřejmě bude jinak. Včetně nějaké rozumné klávesy pro ukončení (Escape). |
|
|
|
| Já osobně si myslím, ?e Final War II je dobrá hra a chytlavá. Jenom jsem se chtěl zeptat, mo?ná jsem to jen přehlédl. Jakou klávesou ukončuji hru a proč neskončí demo, kdy? tu druhou loď zničím? Mo?ná to je tím, ?e je to jen demo. |
|
|
|
| Razer : to byl doufám vtip (podle mě celkem ?patný) přijmu kritiku, ale tohle není kritika, ale plivanec (bez urá?ky...)
|
|
|
|
| Razer : a co to podle tebe je ? Adventura ? ;-) |
|
|
|
| No simulátor asi neni to pravý slovo :) |
|
|
|
| Iweou :-) Star Trekový simulátor |
|
|
Anonym: Iweou - 26. únor 2004 19:29 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
|
| Final War 2 Official release Demo !!!
www.finalwar2.wz.cz |
|
|
|
| Yakuzza: Ja si spis myslim, ze warp jadro dodava energii do celeho systemu. Primarne je urceno pro warp motory, ale ze napaji i stity + dalsi systemy. IMHO prijdeli o jadro, ma jeste dalsi zdroje energie. Jednim z nich jsou reaktory pro impulsi motory, ktere by potom meli napajet stity, ale ty budou samozrejme slabsi. Samozrejme lze posilit stici energii i z jinych systemu. To se dela docela bezne :) |
|
|
|
| benny: OK ale ja bych Voyager nebral zas az tak vazne... Znas to... Napred zapletka a pak az technika, veda a kontinuita... IMHO je energie uvolnena warp energie natolik specificky zamerena na pohon, ze by bylo prilis slozite napajet ji dalsi systemy... A uz vubec ne stity. Bylo by to navi i neprakticke. Lodi odejde warp jadro, ktere je citlive (v boji) no a jsou bez stitu... A to uz to muzou rovnou zapichnout... |
|
|
|
| Podle me v Nemesis bylo receno, ze prisli o warp, ale to by nemuselo znamenat ze jim vyradili jadro. Treba jenom pretizili motory (nebo spis prevodniky energie k motorum nebo tak nejak). Dle me je warp jadro pouzivano na warp a stity. V jednom dile voyagru prisli o jadro a voyager presel do specialniho rezimu aby co nejvic setril energii. A byla tam myslim hlaska, ze jsou schopni boje (tj. fazery a torpeda), ale ze maj slabsi stity. Ale presne si to uz nepamatuju.
|
|
|
|
| Yakuzza : ano, to je jedna z teorií... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|