ARCHÍV=> Vesmírné lodě a technologie ve SF |
Spravuje: Yakuzza
Počet příspěvků: 3429
|
|
|
| Unimatrix325: Jenom bych chtěl poznamenat, jestli by tam přece jen nějaká podkreslující hudba ne?la dodělat. Samozřejmě nevím, jestli to jde nebo ne a jak by to bylo slo?ité. Nejsem programátor. Snad by se dala pou?ít hudba z nějakého ST filmu nebo tak. Ale to by asi ne?lo kvůli právů, ?e? |
|
|
|
| Razer :
Viditelné po?kození by bylo dost obtí?né, ale také jsem o tom uva?oval. Buď formou spritů, které by překrývaly sprite lodi (ale to by nedělalo dobrotu, proto?e by třeba "visely" ve vzduchu... a nebo formou extra spritů po?kozených lodí... jen?e to by zase zdvoj-ztrojnásobilo míto, které zabírá grafika... tak?e nevím
?ipky... hmmm... ale kam jinam dá? převádění energie do ?títů ? Navíc u num. klávesnice má? i klávesy pro HET po ruce...
Ke střelbě má? X,C,V, space, co? je IMHO akorát na levou ruku. Práce s altem nebo controlem není programově vůbec jednoduchá... Enter na topréda je dost neohrabaný, nemyslí? ? Mimo... |
|
|
|
| Unimatrix: Omlouvám se za ten sarkasmus.
A u? nic neřikám proto?es mě opravdu argumentací převálcoval.
Ale třeba mě teď napadá je?tě něco: Ne?lo by do hry zaimplentovat viditelné po?kození? Je to jen návrh a jako nezbitnost to nevidim dokonce ani já!
No já normálně pou?ívám ?ipky a ke střelbě třeba mezerník nebo alt, ctrl na torpeda i entr.
Doufám ?e se na mě u? nezlobí?, trochu sem ujel a chtěl toho asi moc. |
|
|
|
| Razer : " je to nejlepsí st hra co kdy vy?la a vydělá? na ní miliony" není kritka, ale sarkasmus...
To, ?e kritizuje? to, co jsi viděl je dobře. Jen?e kritizovat demu málo lodí je dost nesmyslné, to uznej...
jakékoliv demo se od plné verze li?í předev?ím tím, ?e má jen zlomek konečných jednotek/epizod atp...
Demo je plná hra osekaná o dal?í úrovně a případně lodě, pokud se jedná o demo hry, která se prodává za 1600,- a lidé si chtějí vyzkou?et, jestli do toho mají vrazit prachy. Taková dema pro jistotu vycházejí později, ne? plná verze, aby pro sichr neodradili aspoň určitou část lidí, kteří si to koupí i bez dema.
Demo k freewarové hře, jak jistě uzná? by tak ztratilo smysl. Zde demo slou?í spí?e k ukázání hry, aby se lidé měli na co tě?it. Ov?em i mnoho jiných firem tento způsob pou?ívá. Demo se od plné verze mů?e velmi li?it.
Jen tak pro zajímavost, u? jsem viděl i dema bez menu atp. ale má? pravdu, ?e moc dobrý dojem to nedělá. Jen?e vytváření menu pro dvě lodě mi při?lo zbytečné, a tak jsem ho pustil i bez toho, aby lidé nemuseli čekat dal?í dva týdny na menu...
?ádná hudba u? je náznak kritiky, o které se dá rozumně hovořit. Ano, není tam hudba. Je to proto, ?e by to hru zpomalovalo a zvět?ovalo by to její velikost. Obojí jsou dost nechtěné faktory. Navíc jsem progrmátor, designer, ale rozhodně ne hudebník, ani nevlastním kopu ST hudby. Velmi rád bych na pozadí plné verze sly?el hrát nějakou neotřelou hudbu se ST motivem, ale pokud nejsi skladatel bez práce, pak asi zůstane u my?lenky...
S těmi volitelnými klávesami u? jsi trochu úchylný... co kdyby jsi místo toho řekl, které klávesy ti nevyhovují. Já to moc rád zvá?ím, prokonzultuji s ostatními a třeba to změním... Ale 99% lidí si u her (s výjimkou 3Dček , u které má ka?dý svůj styl) nechává default nastavení...
A pro tvoji informaci, obrázků je tam mnohem víc, a pohybuje se jen jeden, pokud nezmačkne? nějaké klávesy = interakce a ta bývá ve hrách... málokdy v screensaverech (tam vět?inou stisk klávesy znamená nemilosrdný návrat do systému)... taky po tobě prvky v screensaveru vět?inou nestřílí a nemotivují tě tak k protiútoku (pravda, nevím, co má? za screensaver)...
Polemizovat o tom, jestli se jedná o demo, nebo alfa demo nehodlám. To je slovíčkaření zalo?ené na subjektivním pochopení pojmů...
|
|
|
|
| A propo já kritizuju to co sem viděl já nemů?u vědět co bude v tý plný hře obvykle toti? demo je plná hrá osekaná o dal?í úrovně případně lodě ale to ?e něco spustí? nenaběhne menu nic ?ádná hudba ?ádný volitelný klávesy jenom nějaký 2 öbrázky lodi co se honěj sem a tam tak to neni ani demo :( ale nějaký alfa demo či co. |
|
|
|
| Uni: No jak chces je to nejlepsí st hra co kdy vy?la a vydělá? na ní miliony.
Tak takhle asi by sis představoval kritiku?
Jinak já opravdu netusim co jinýho na tý hře de kritizovat kromě toho co u? sem napsal jak fakt ne v?dyť o ničem jinym to neni a jestli se? s ní spokojenej tak je to jenom dobře a teď se bě? zeptat nějakejch jinejch lidí jakej na to maj názor já u? sem svoje řek. |
|
|
|
| Razer : ka?dá druhá hra nemá volitelný klávesy... navíc to není důvod, kvůli kterému by se hra dala zavrhnout...
Co si myslí? klidně řekni, jen?e já se zase musím zeptat proč a zatím si mi to moc nevysvětlil... pokud bych měl akceptovat tvoje nyněj?í argumenty, pak bych si o tvé inteligenci asi moc myslet nemohl... :
"Je to spořič obrazovky..."
"Chybí volitelné klávesy, víc lodí (V DEMU !?!?) a pozadí"
"tady ani moc kritizovat nejde..." |
|
|
|
| Ale jak u? sem psal ste na dobrý cestě a nějak se začít musí! Já třeba vim, ?e bych nic lep?ího ne? vy neusmolil na druhou stranu vám přecejenom musim říct co si myslim. |
|
|
|
| No třeba ty volitelný klávesy :))) |
|
|
|
| Razer : aha... tak já ti to ulehčím. Bavil tě BC nebo SFC3 ? Co má SFC3 nebo BC oproti FW2 ? (Vím ?e je to trochu absurdní otázka, ale já se u odpovědí dobře pobavím...) |
|
|
|
| Uni: No nezlob se no ale na tý hře ani nic kritizovat nejde :) :))) |
|
|
|
| Razer : OK
Ale asi si nepochopil, ?e to je demo :-))
V plné verzi bude asi 40 lodí...
Volitelný klávesy jsou IMHO zbytečný, proto?e stávající ovládání se mi zdá dost ergonomické (částečně v?ak je?tě projde vývojem), ale uznávám, ?e je to subjektivní. Co mě přijde jako dobré, mů?e někomu lámat prsty :)
Navíc vzhledem k způsobu čtení kláves by bylo umo?nění jejich modifikace u?ivatelem dost obtí?né...
Pozadí dost mo?ná bude, ale mo?ná taky ne... kvůli tomu ale přeci hru nezavrhne?... stále mi tam schází nějaká ta konstruktivní kritika... |
|
|
|
| Uni: No uhodls byl to vtip, ale musí? si uvědomit, ?e nebyl ?patnej.
Já beru ?e ta hra vám dala práci a je OPRAVDU DOBŘE, ?e ste jí udělali ov?em pro mě je zábavná asi jako ten spořič obrazovky tak se na mě nezlob no někdy sem a? moc upřímnej.
Třeba kdybyste tam dodali nějaký vychytávky jako třeba volitelný klávesy a dejme tomu výběr z více lodí a nebo dokonce nějaký lep?í pozadí to by bylo o něčem jiném. :) |
|
|
|
| Surel : Díky. Hra se (zatím provizorně) ukončuje alt+F4 (mimochodem je to v readme :). Hra po skončení nepřítele nekončí, proto?e se mi nezdálo vhodné to jen tak vypnout... v plné verzi u? to samozřejmě bude jinak. Včetně nějaké rozumné klávesy pro ukončení (Escape). |
|
|
|
| Já osobně si myslím, ?e Final War II je dobrá hra a chytlavá. Jenom jsem se chtěl zeptat, mo?ná jsem to jen přehlédl. Jakou klávesou ukončuji hru a proč neskončí demo, kdy? tu druhou loď zničím? Mo?ná to je tím, ?e je to jen demo. |
|
|
|
| Razer : to byl doufám vtip (podle mě celkem ?patný) přijmu kritiku, ale tohle není kritika, ale plivanec (bez urá?ky...)
|
|
|
|
| Razer : a co to podle tebe je ? Adventura ? ;-) |
|
|
|
| No simulátor asi neni to pravý slovo :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|