ARCHÍV=> Vesmírné lodě a technologie ve SF |
Spravuje: Yakuzza
Počet příspěvků: 3429
|
|
|
| Anonyme: jednoduse proto ze to nemaji napsano ve scenari |
|
|
Anonym: Iweou - 04. duben 2004 18:20 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jen tak kolik mega ma ta hra o ktere se tak vroucne bavite???a jakeho je zanru???moc by me to zajimalo |
|
|
Anonym: Iweou - 04. duben 2004 18:19 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Vite co me zajima proc ten druh 8472 kdyz je tak silny a mozna dobyvacny proc ty borgy neznicil i kdyz pouzily(tedsi nevzpomenu ale myslim ze to melo co docineni s voygerem protoze ten vyvinul nejakou latku proti nim)tu latku???prece kdyz jsou tak udajne silni nemeli by problem s dobyvanim vsech qvadrantu ne??? |
|
|
|
| No a kdyz Kathryn zjistila, jak jsou 8472 silni, tak se rozhodla, ze se radeji spoji s Borgy, protoze se potrebovala nejak zabavit Doktora. Kdyby se totiz spojila s 8472, nevzesel by z toho nikdo tak sexy jako Seven a Doktor by dal nemel co delat... :-) |
|
|
|
| 2of3 :
Rasa 8472. Pochází z tekutého prostoru le?ícího mimo na?í galaxii (vesmír, dimenzi...). První kontakt s Borgy. Pokus o asimilaci neúspě?ný. 8472 je má extrémně vysoký faktor resistence. Jejich technologie je zalo?ená na biologickém principu. Lodě jsou malé, ale velmi odolné a disponují neuvěřitelnou palebnou silou. Loď ovládá jeden pilot. Trup lodi je odolová i silné střelbě. Lodě jsou schopny podsvětelného i nadsvětelného letu a mezi prostory se přesouvají pomocí uměle vytvářenách singularit. |
|
|
Anonym: 2of3/bc/ - 26. březen 2004 16:01 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Nikto nič ? Fajn, tak dám otazočku, vie niekto niečo o biolodiach druhu 8472 ? |
|
|
|
| Uni: Chudáku ty si slepej? :/ |
|
|
|
| S.S.Enterprise : ten obrázek jsem v ?ivotě neviděl :-) |
|
|
|
| Ale vyvoj kolem "Star Trek: New Voyages" by mohl byt dobrym precedensem pro nekomercni vyuziti slov "Star Trek" pro jeho propagaci :-) |
|
|
|
| Unimatrix325:
Star Trek?, Star Trek: The Next Generation?, Star Trek: Deep Space Nine?, and Star Trek: Voyager? are registered trademarks of Paramount Pictures and Viacom. TM & © 2004 Paramount Pictures. All Rights Reserved
:-) |
|
|
|
| Surel : Jak u? jsem psal, jednak by zpomalovala hru, jednak by zvět?ovala její objem. Wavy zabírají moc místa, MP3 zas zabírají moc procesorového času...
Dynamická změna hudby u? vy?aduje nějaké to programování navíc.
S.S.Enterprise : jaká práva ? Jaký STar Trek ? ;-)
Ale to přehrávání hudby z adresáře není ?patný nápad...
Kael : Midů mám taky hromadu, ale ruku na srdce, opravdu by jste u FW2 snesli to pípání ? Já tedy ne...
Věřte mi, ?e já bych tam taky nějakou hudbu rád sly?el. |
|
|
|
| Unimatrix325: Mam pár ST midů z Podkanovy sbírky, které byli na starém serveru StarTrek. Pokud che? řekni, po?lu ti je emailem. |
|
|
|
| Prava uz sou porusena tim, ze ma hra v nazvu slova "Star Trek".. na to bych se tak neohlizel.. ale dobre by treba bylo, kdyby pomoci nejakeho nastaveni slo pustit hudbu z midi nebo mp3 souboru. (napriklad. nahratim takoveho souboru do predpripraveneho adresare hry..) |
|
|
|
| Jenom si myslím, ?e by to hru rozhodně je?tě více o?ivilo... Kdyby tam byl rychlý motiv, kdy? se loď chystá na vás zaútočit a kdy? jen klidně plujete... nevím. Myslím, ?e by to mo?ná bylo lep?í. Je to jen idea. |
|
|
|
| Unimatrix325: Jenom bych chtěl poznamenat, jestli by tam přece jen nějaká podkreslující hudba ne?la dodělat. Samozřejmě nevím, jestli to jde nebo ne a jak by to bylo slo?ité. Nejsem programátor. Snad by se dala pou?ít hudba z nějakého ST filmu nebo tak. Ale to by asi ne?lo kvůli právů, ?e? |
|
|
|
| Razer :
Viditelné po?kození by bylo dost obtí?né, ale také jsem o tom uva?oval. Buď formou spritů, které by překrývaly sprite lodi (ale to by nedělalo dobrotu, proto?e by třeba "visely" ve vzduchu... a nebo formou extra spritů po?kozených lodí... jen?e to by zase zdvoj-ztrojnásobilo míto, které zabírá grafika... tak?e nevím
?ipky... hmmm... ale kam jinam dá? převádění energie do ?títů ? Navíc u num. klávesnice má? i klávesy pro HET po ruce...
Ke střelbě má? X,C,V, space, co? je IMHO akorát na levou ruku. Práce s altem nebo controlem není programově vůbec jednoduchá... Enter na topréda je dost neohrabaný, nemyslí? ? Mimo... |
|
|
|
| Unimatrix: Omlouvám se za ten sarkasmus.
A u? nic neřikám proto?es mě opravdu argumentací převálcoval.
Ale třeba mě teď napadá je?tě něco: Ne?lo by do hry zaimplentovat viditelné po?kození? Je to jen návrh a jako nezbitnost to nevidim dokonce ani já!
No já normálně pou?ívám ?ipky a ke střelbě třeba mezerník nebo alt, ctrl na torpeda i entr.
Doufám ?e se na mě u? nezlobí?, trochu sem ujel a chtěl toho asi moc. |
|
|
|
| Razer : " je to nejlepsí st hra co kdy vy?la a vydělá? na ní miliony" není kritka, ale sarkasmus...
To, ?e kritizuje? to, co jsi viděl je dobře. Jen?e kritizovat demu málo lodí je dost nesmyslné, to uznej...
jakékoliv demo se od plné verze li?í předev?ím tím, ?e má jen zlomek konečných jednotek/epizod atp...
Demo je plná hra osekaná o dal?í úrovně a případně lodě, pokud se jedná o demo hry, která se prodává za 1600,- a lidé si chtějí vyzkou?et, jestli do toho mají vrazit prachy. Taková dema pro jistotu vycházejí později, ne? plná verze, aby pro sichr neodradili aspoň určitou část lidí, kteří si to koupí i bez dema.
Demo k freewarové hře, jak jistě uzná? by tak ztratilo smysl. Zde demo slou?í spí?e k ukázání hry, aby se lidé měli na co tě?it. Ov?em i mnoho jiných firem tento způsob pou?ívá. Demo se od plné verze mů?e velmi li?it.
Jen tak pro zajímavost, u? jsem viděl i dema bez menu atp. ale má? pravdu, ?e moc dobrý dojem to nedělá. Jen?e vytváření menu pro dvě lodě mi při?lo zbytečné, a tak jsem ho pustil i bez toho, aby lidé nemuseli čekat dal?í dva týdny na menu...
?ádná hudba u? je náznak kritiky, o které se dá rozumně hovořit. Ano, není tam hudba. Je to proto, ?e by to hru zpomalovalo a zvět?ovalo by to její velikost. Obojí jsou dost nechtěné faktory. Navíc jsem progrmátor, designer, ale rozhodně ne hudebník, ani nevlastním kopu ST hudby. Velmi rád bych na pozadí plné verze sly?el hrát nějakou neotřelou hudbu se ST motivem, ale pokud nejsi skladatel bez práce, pak asi zůstane u my?lenky...
S těmi volitelnými klávesami u? jsi trochu úchylný... co kdyby jsi místo toho řekl, které klávesy ti nevyhovují. Já to moc rád zvá?ím, prokonzultuji s ostatními a třeba to změním... Ale 99% lidí si u her (s výjimkou 3Dček , u které má ka?dý svůj styl) nechává default nastavení...
A pro tvoji informaci, obrázků je tam mnohem víc, a pohybuje se jen jeden, pokud nezmačkne? nějaké klávesy = interakce a ta bývá ve hrách... málokdy v screensaverech (tam vět?inou stisk klávesy znamená nemilosrdný návrat do systému)... taky po tobě prvky v screensaveru vět?inou nestřílí a nemotivují tě tak k protiútoku (pravda, nevím, co má? za screensaver)...
Polemizovat o tom, jestli se jedná o demo, nebo alfa demo nehodlám. To je slovíčkaření zalo?ené na subjektivním pochopení pojmů...
|
|
|
|
| A propo já kritizuju to co sem viděl já nemů?u vědět co bude v tý plný hře obvykle toti? demo je plná hrá osekaná o dal?í úrovně případně lodě ale to ?e něco spustí? nenaběhne menu nic ?ádná hudba ?ádný volitelný klávesy jenom nějaký 2 öbrázky lodi co se honěj sem a tam tak to neni ani demo :( ale nějaký alfa demo či co. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|