|
|
| Colony
... Falling Skyies nebo Pod kupolí jsem nedal, ale to mě naopak chytlo a bylo to čím dál tím lepší, když ouha v tom nejlepším, kdy se měli konečně ukázat bitvy s mimozemšťany, to ukončili.. Takže za mě nakonec velké zklamání a ponaučení, že ukončené, ale nedokončené seriály asi ani nemá smysl zapínat. |
|
|
|
| Mirak: Jo v pohodě, upřímně mě vyprovokovalo asi nejvíc k reakci, že pořád mluvíš o gpsce:-), tak jsem si našel pár věcí na komentování.
Jinak s celkovým pohledem většinou souhlasím (např., že se na to ke konci řady dá koukat), někde bych byl o dost tolerantnější, ale zas mě naštvaly jiné aspekty některých epizod. |
|
|
|
| Mvek:
Někdy moc rýpeš
To vůbec nepopírám a je mi jasné, že k části mých poznatků se dá najít uspokojivý protiargument. Byl to důsledek mé nasranosti na to, jakým směrem se seriál počínaje 3x01 vydal. První dvě řady jsem IMO hodnotil poměrně příznivě.
Koncept "všechno je konspirace ve 3x20" mi vůbec nesedl, teda prostě ne v tom provedení, jaké tam bylo. Ale to se vlastně opakuju. |
|
|
|
| Mirak: Někdy moc rýpeš, ale stačí se nad konkrétním bodem trochu zamyslet a není to tak strašné.
Mirak:
3x20 Twilight of the Idols
- Constantine Stark aneb jeden Terazed nestačí. Ze šílených "remnants of the Commonwealth" námětů je tenhle asi nejšílenější. Hunt na začátku v podstatě není ani překvapený (a já už asi taky ne), ale přenášení vědomí 350 let staré admirálky Commonwealthu je úctyhodná debilita věrná kvalitám 3. sezóny. Po počátečním šoku z nápadu vytaženého z prdele se na to dívá dobře, určitě to v trojce patří k tomu lepšímu, což je strašidelný.
- Vysvětlení, proč o ní "celý vesmír" slyší až teď, je to, že celou dobu tahala za nitky jako šedá eminence. Dokonce Huntovi ze stínu pomáhala s Commonwealthem a je v něm strašně vlivná. Ok a co takhle nějaké příklady, co všechno dokázala udělat, aby tomu mohl divák aspoň zkusit uvěřit.
- Stark tvrdí, že už 4x umřela, není to strašně málo? Vůbec to nevychází, leda by její vědomí přenášeli do batolat.
- Proč tu nezazní, že Michael Ironside vlastně hraje tetu Huntovy ex-manželky? Too awkward? Ale tak ne, že bych to po to všem nečekal. Tvůrci si prostě řeknou, že to, že jsou v příbuzenském vztahu se nám nehodí do krámu, takže to prostě ani nezmíníme.
- Že jsou Genetičtí rytíři rogue frakce Templářů asi ok nápad, dávám k dobru to, že aspoň nějaké vazby doposavadní universum tam jsou.
- Celkem se mi zamlouval ten konec, byl jsem bytostně přesvědčený, že ho Hunt zabije v "sebeobraně" tak jako vždycky všechny.
- Jinak se ale nedokážu zbavit dojmu, že silně zrevidovaný scénář mohl zajistit mnohem lepší epizodu.
- Missing: Trance.
Proč by nezemřela 4x, když se dá předpokládat, že lidé za deset tisíc let budou žít déle?
Ale souhlasím, že jsem se nadšeně těšil, že po vzoru dřívějších řad třeba vytáhnou pár drobných příkladů, kdy se nějaké události, o kterých víme, staly tak, jak se staly díky Templářům. A ono prd.
Jinak už jsme měli diktátora, který se nechal klonovat, tak proč ne přenášení vědomí:-), ale asi by bylo lepší to klonování zopakovat.
Mirak 261769:
3x21 Day of Judgement, Day of Wrath
- Vydařený sequel jak k 1x20, tak k 2x21. Podobně jako v 2x11 si i tady obě zápletky myslím zasloužily plnohodnotnou epizodu. Celkem mě překvapuje, že na to, že je cílem 3. řady produkovat co nejvíce stand-alone epizod, je tu na rozdíl od předchozích řad hned několik přímých sequelů k epizodám z předešlých sezón (3x04, 3x10, 3x15 a tahle).
- Hunt u Tyra v kajutě, pořád se ještě nebudou bavit o tom, že si Tyr okopíroval slipstreamovou GPSku? Ok. Tyrova zápletka dobrá, ale strašně krátká. Jsem sice rád, že se to odehrává i na pozadí ostatních epizod, ale aspoň jedna celá epizoda tomu být věnována mohla. Tah s výměnou DNA svého syna jsem nečekal, ale líbí se mi.
- Hned tři SG guest stars, což bylo fajn. Ale už asi potřetí se stalo, že název epizody nebo vypsaný guest star v titulcích vyspoiluje, o co zhruba půjde. Hned jak jsem tam viděl Shankse, tak bylo prostě jasný, kdo za vším stojí. Stupid, zrovna tady byla škoda odhalení pěkného zvratu (byť byl odhalen brzy).
- Vypuštění nové HG lodě se opět neobešlo bez průseru, radši už je nestavějte.
- Opět časový nesoulad. Gabriel tvrdí, že byl v Rommie uzamčen 3 roky, ale vychází to spíš přesně na 2 roky. Seriously, proč jsou pro ně kupecký počty tak těžký?
- Konečně zazní úvaha na téma rozdílu mezi avatarem a lodní AI.
- Musím ještě poznamenat, že kromě těch 2 epizod (3x10 a 3x12), které jsou aspoň z části z pohledu Trance, mají dost očividný problém pro ni psát. Je sice skoro ve všech epizodách, ale ve valné většina má jen pár naprosto nepodstatných scén, kdy stojí na můstku nebo předá Huntovi flexi.
Tak je jasné, že o mapě slipstreamu (GPS je přirovnání úplně mimo, to by ta sonda musela do slipstreamu rozmístit něco, co jim pomáhá, vysílá, a ne jen pořídit mapu, když tak už slipstreamová (GPS) navigace) se bavili tehdy. To byl prostě otevřený konec, který mi nevadil. Jasně, dříve byly rozhovory Hunta s Tyrem výborné, ale snad radši ten otevřený konec, než kdyby vyplodili něco strašného. Ostatně po právu jsi několikrát nadával, jak postavu Tyra (nejen jeho) dělají nekonzistentní a spíš mrví v této řadě. A nedá se očekávat, že by z toho pokecu o kopírování vylezlo něco extra. Však si podobné věci už vyříkávali mnohokrát.
A když se tedy už vyjadřuji opět k Andromedě, tak jsem zapomněl zmínit, že kromě první řady, kde úvodní znělka ok (neřeším hudbu, ale proč ne, bylo to originální, spíš ten proslov), tak ve druhé ten komentář jakéhosi komentátora zněl jako reklama na další epizodu od TV stanice.
Ve třetí řadě tedy cosi pronáší Sorbo, ale zní to hrozně pateticky a přiblble. Nepamatuji si, jestli každá řada přinesla změnu proslovu, nebo se pak budou měnit už jen záběry a případně obsazení. |
|
|
|
| 4. řadu POI jsem hodnotil vedle...
Ještě s odstupem ad závěr POI...
Kratší 5. řada děj POI v rámci možností pěkně uzavře, a přitom nabízí jisté možnosti pokračování, a to hned v několika variantách. Buď *může pokračovat v práci alespoň přeživší část původního týmu (+ vlastně i nově sestavené další týmy), což už vidíme na Shaw, ke které se později mohou přidat i Fusco a nakonec i Finch, bude-li ovšem riskovat návrat z Itálie od své přítelkyně, nebo lze označit i celou pátou řadu za pouhou simulaci či halucinaci komprimovaného či zprovozňovaného Stroje. Pak by se mohly vrátit i zabité hlavní postavy.*
Možná přijatelnější, byť trochu překombinovanou, variantou * by mohlo být označení jen některých událostí jako zkreslených poškozením paměti Stroje, možná úmyslnou snahou o utajení apod. Vždyť, jak je naznačeno hned v úvodu řady a poté se jasně ukáže v samotném závěru, vlastně celý příběh páté řady je retrospektivním ztvárněním převyprávění posledních událostí z magnetofonového pásku, na který je Stroj zaznamenal pro své lidi, resp. s "jasnozřivostí sobě vlastní" nejspíš hlavně sám pro sebe. Jenže mohl počítat i s variantou, že "posluchačem" bude Samaritán, a některé detaily vynechat (třeba při odjezdu Stroje v metru se jaksi nemluví o podpůrných serverech mimo vůz)... Samaritán totiž mohl také přežít v záložní kopii s ne zcela aktuální pamětí, popř. jej mohl Stroj již dříve nějak vizuálně oklamat podstrčením falešných kamerových záznamů atd.
Smrt Reese a zejména Root byly poněkud zbytečné, i když svým způsobem vzhledem k nebezpečnosti děje či jejich povaze realističtější než cokoli jiného. (Proč ale nenosili neprůstřelné vesty?!) V případě Root ovšem Samaritán nechal exhumovat její tělo s kochleárním implantátem, což přivedlo jeho agenty ke Stroji... Reese zase v nouzi škrtí do bezvědomí a možná i zabije nadřízeného (nevědomky poštvaného Samaritánem)... Stroj by tedy musel zfalšovat toto všechno, i když s jeho vlastní rozrůstající se korporací "Tornhill" (mimochodem, zřejmě půjde o narážku na jméno hlavní pronásledované postavy Hitchcockova thrilleru North by Northwest (Na sever severozápadní linkou) z roku 1959) by to nemusel být až takový problém... Je trochu zvláštní, že Samaritán odhalil hrob Root i přes maskování pouhým číslem. Na druhou stranu mohl vše vysledovat už podle data pohřbu atd. Také hrob navštěvovala Shaw (možná s "napíchnutým" mozkem) a další... Nutno ale uznat, že tvůrci nechali dané postavy odejít "s plnou parádou", přičemž Amy Acker dostala možnost působit i nadále jako hlas Stroje a v posledním díle i jako jeho jakési vizuální znázornění, částečně Finchova halucinace. Naposledy se také ukázal zvláštní mafiánský boss Elias (z jeho postavy tedy, musím přiznat, moc strach nejde, ačkoli třeba zrovna zabíjí jiného superzločince, i když to je asi záměr, snaha Eliase odlišit jako "intelektuálního" mafiána nového typu, navíc se nakonec ukazuje jako cenný spojenec, oproti jiným zločincům téměř kladná postava). Vysvětlení jeho předchozího přežití díky zásahu Fusca je ovšem dost neuvěřitelné. Fusco by musel před úřady utajil zmizení těla, a proč pak riskoval konflikt s vyšetřovateli vnitřního oddělení (a nevědomky se vystavoval i riziku ze strany Samaritána), trváním na přítomnosti tajného odstřelovače, když tím hrozilo podrobnější ověřování jeho výpovědi, nové ohledávání těl atd.?* Ale i v realitě jsme nedávno viděli "zmrtvýchvstání" novináře Babčenka... -) S tím se ale pojí ještě další nelogičnost. Finch se snaží Fusca i třeba *Eliasova kolegu chránit nevědomostí, ačkoli Samaritán dosud neumí číst myšlenky a snad by stačilo je jen potají upozornit a instruovat tak, aby nezměnili své chování příliš nápadně. Právě nevědomost u obou podnítila větší zvědavost, která jednoho z nich zabila a druhého téměř také - Fusco se nakonec přece jen dočkal úplného zasvěcení, ale až téměř v samotném závěru seriálu -)*
Při sledování seriálu na Nova Action, kdy jsem, k mému překvapení, viděl vlastně jen útržky 4. a 5. řady, ne dřívějších, jsem skončil u 11. epizody 5. řady z 13, která končila s jistou nadějí. Zprvu jsem toho při sledování následujících dílů litoval, i když nakonec naděje přece jen zůstala. Poslední epizoda působila zejména ze začátku opravdu hodně depresivně, navíc vlastně, byť to v daném momentu nemělo být jisté, resp. se dialog možná týkal něčeho trochu jiného, hned vyspoilovala *smrt Reese a nepopsanými "flashbacky" z pohřbu Reesova otce (již ze záznamu kamer dostupného Stroji!) alespoň u mě navodila mylný dojem, že se jedná o pohřeb Fusca, a poslední díl tedy bude ještě větší "vyvražďovačka", než nakonec byla. Dlouho se zdálo, že nepřežil ani Finch...*
Na jednu stranu velice oceňuji zapojení ruské komunikační družice Molnija s důrazem na její specifickou orbitu a se zobrazením jejího skutečného vzhledu, který se zřejmě neměnil od 60. let až přinejmenším do počátků 21. století. Zprvu jsem si říkal, že by neměly být aktivní mimo území Ruska, ale to je asi nesmysl, protože budou sloužit i lodím, diplomatům, možná tajným agentům atd. Zejména je ale opět hodně divoké a IT-fantasy, že *má právě HW této družice posloužit jako úschovna a kolbiště posledního zápasu Samaritána a Stroje. Pokud se moc nezměnil vnější vzhled, i přes jistou modernizaci elektroniky na těchto družicích asi nebude zrovna zázemí pro superpočítače. Pokud ale, jak se zdá, Stroj zvítězil, možná mu pomohla i jeho větší jednoduchost. -)*
V žánru "IT-fantasy" se ovšem pátá řada drží už od začátku v návaznosti na závěr té čtvrté. *Oživení Stroje s pomocí malé sítě špičkových herních konzolí, později doplněných o pár dalších serverů, chlazení láhví kapalného dusíku dostupnou na ulici pro chlazení elektrického vedení (i když to je zajímavý nápad) - "netrklo" by to ale Samaritána sledujícího podivné chování "detektiva"? Úvodní chyby obnoveného Stroje i jejich vysvětlení poškozením vnímání času přitom vyvolávají nejen v aktérech docela oprávněné obavy, zda je Stroj po "záchraně", vůbec nějak inteligentní. Je také zvláštní, že v této situaci Root nevadil restart Stroje, který by za jiných okolností asi považovala téměř za vraždu. Také pak ale opět vidíme, že si Stroj pamatoval dokonce všechny předchozí "smrti" zkušebních verzí - musel mít jejich záznamy, ačkoli se vše odehrávalo ve Finchově firmě, takže by šlo očekávat, že bylo místo, resp. alespoň daný počítač, zcela izolované od internetu - starší verze Stroje se také snažily i "násilně" proniknout pryč - a paranoidní Finch by nejspíš smazal i záznamy (třeba si ale nahrávky tajně pořídil Finchův kolega Nathan, kdo ví)...
V tomto Světle se vlastně ani nelze divit jinak už docela otravné Finchově nedůvěře. Je ovšem také zvláštní, že když už na jednu stranu ocení Root a (už poněkolikáté) uzná nutnost tvrdého boje - tentokrát i proti vlastním zásadám, s uvolněním schopností Stroje, vymyslí "řešení", které nejenže ublíží lidem, ale má také spolu se Samaritánem zničit i samotný Stroj. To je i vůči odkazu Root opravdu "skvělé" (i když v tom případě uměla "včas odejít" a šlo by spekulovat, zda od Stroje předem nevěděla o nutnosti až takto krajního opatření)... -( Přitom ale Samaritána vytvořila korporace Decima asi ze dvou disků a klidně přece mohla mít další kopie (ostatně i smrt Greera udušením mohla být pouhou iluzí, navíc jsme v závěru seriálu neviděli Samaritánova dětského "avatara"... Samaritán se sítí superpočítačů po celém světě měl každopádně mnohem větší šanci na obnovu. Kdo ví, v závěru při rozhovoru v senátní komisi zazní i informace, že vládní síť funguje na tuším 70 %, přičemž to jedna ne zcela informovaná osoba kritická k vládnímu sledování (že ji Samaritán ještě nezlikvidoval?) považuje za pokračování projektu Stroje. Mohlo jít jen o informační infrastrukturu, ale pokud se jednalo i o AI, musel by to být Samaritán, byť ten působil alespoň formálně mimo stát (outsourcing). Ještě by se nabízela možnost, že Samaritána tajně nahradil vítězný Stroj...
Je zvláštní, že se Samaritán, ovládající dokonce celou NSA, předvídající budoucnost, nakonec nechal porazit. Ještě ve chvíli, kdy Finch prchal na Times Square a Samaritán se jej snažil zpomalit vzkazy přes velkoplošnou obrazovku, mohl přece onu obrazovku použít k poštvání lidí proti Finchovi... Ovšem dejme tomu, že jeho schopnosti již ovlivňoval virus nebo se nechtěl veřejně prozradit apod. Možná podnikl jisté kroky i Stroj.*
Poněkud naivně podle mě působí představa (v seriálu se opakující), že jsou nebezpečné počítačové viry uchovávány podobně jako biologické zbraně v tajných vládních či armádních laboratořích, odkud je lze ukrást a rozšířit, přičemž IT experti a hackeři o jejich existenci vědí, dokonce u toho nejnebezpečnějšího znají název a účinky, které se zřejmě nemění i přes vývoj antivirových programů...
Musím přiznat, že jsem první čtyři řady zhlédl v českém dabingu, který tuším po první řadě do značné míry změnil obsazení. Jak jsem ale porovnal hlasy, pozdější představitel Finche s mírně "stařeckým" hlasem byl originálu kupodivu blíže a i ostatní hlasy se k postavám docela hodily. Vyzdvihl bych výkon Antonie Talackové, která myslím skvěle procítěně vystihla různé emoce Root, jen ze začátku čtvrté řady se najednou snažila hlas občas posouvat do příliš hluboké či drsné polohy. Nedávno jsem četl nějaký rozhovor s touto herečkou, kde uváděla, že měla jako studentka herectví ze začátku problémy s artikulací a tuším na JAMU byla přijata s podmínkou, že bude pravidelně navštěvovat logopeda. Myslím, že je znát, že jsou nyní její artikulační i hlasové schopnosti na velmi vysoké úrovni. Hlas originální Amy Acker se mi zprvu zdál méně výrazný, ale nakonec se mi také líbil. Řekl bych, že je na ní coby rodilé Texasance hrající rodilou Texasanku docela znát "roztomilý měkký jižanský přízvuk", jak to označuje historik Lukeš... -)
Tvůrci si zřejmě oblíbili Česko a Lotyšsko, byť obě země spojují se zločinem. Často se objevuje lotyšská mafie a Praha je zase místem, kudy zločinci procházejí, kde skrývají unesené apod. Ale, jak jsem psal dříve, v Praze se odehrávala i jedna mise z Reesovy minulosti vládního zabijáka (byť tuším s maďarsky popsaným pohledem kamery). Jednou si Finch vyvěsil na nástěnku články o zločinecké bandě z novin z celé Evropy. Mezi nimi byl i článek s nadpisem v grafickém stylu iDnes, přičemž text byl skutečně v češtině a přestože šlo zjevně o (možná mírně upravený) strojový překlad zachovávající místy slovosled anglických frází, celkově docela dával smysl. Jednou hrdinové seriálu chrání modelku Kurkovou, která hraje sama sebe... -)
Celkově se mi seriál i přes jisté výše zmíněné slabiny velice líbil, zejména díky zajímavým postavám a interakcím mezi nimi a napínavému příběhu, ve kterém je nakonec v sázce celý svět... -) Závěr možná mohl být veselejší, ale nakonec byl docela pozitivní, nadějný, přičemž, šlo-li o skutečný vrchol a konec příběhu, nějaké významné oběti k tomu patří (*za mě ale mohli Root ušetřit -)*)... Vyzdvihl bych i zajímavou práci se znělkou, která se postupně mění podle vývoje děje mezi jednotlivými řadami, ale i díly, přičemž ve zvláště napjatých situacích zcela chybí (objeví se jen krátce logo seriálu s názvem epizody)... S tím souvisí i vizuální stránka rozlišující pohled Stroje a Samaritána. Podobně jako v počítačové hře vidíme označení jednotlivých postav příslušnou umělou seuperinteligencí - zda se jedná o hrozbu, cíl atd., jak se mění odhad jejich naděje na přežití, kolik má Samaritán agentů ve sledované budově atd. |
|
|
|
| Mvek:
jinak jsem si myslel, že Hunt je prostě komodor, když převezme velení flotily
Je to tak. Jakýkoli (navy a tudíž i spaceship :) ) kapitán, se v okamžiku svěření jakéhokoli operačního svazu automaticky stává komodorem. Je to hodnost polní a propůjčená. Dtto pro tu Beku, jakožto velitelku letky. |
|
|
|
| Jinak 3x16 je podobně jako 2x22 ukázka, jak se v ostatních epizodách musí šetřit na efektech atd. kvůli nějaké takové epizodě. Ne, že by tu také nebyla spousta recyklovaných záběrů, ale zároveň tu byla spousta nových, nebo jinak nasvícených apod., tak to tak nekřičelo. |
|
|
|
| Mirak 261548:
3x16 Point of the Spear
- Ale jo, tahle epizoda docela příjemně překvapila, protože z počátku to vypadalo na další generickou třeťosezónní břečku. Jako jedna z mála epizod téhle řady opouští takovéto přehnaně zjednodušené vyprávění a rozehrává děj hned v několika vrstvách.
- To, co vypadalo jako další nudná šarvátka mezi Andromedou a random nepřítelem se vyvinulo v epičtější střet. Konečně byla poprvé od druhé sezóny nějak rozumně využita flotila High Guard a nebylo to tak, že Andromeda v klídečku všechno zmákne.
- Pyriané byli ve 2x04 zajímavý nehumanoidní druh. Tady už jsem se lekl, že se rozhodli, že je musí zastupovat lidský ksicht, takže jim změnili vzhled a stupidně to okecali. Naštěstí to byl zástupce Tranceina druhu. Zajímavé.
- Pěkné interakce mezi Tyrem a Trance. Trance je tu mimochodem mnohem zajímavější, než v její cíleně centrické epizodě 3x12. U Tyra pro změnu zaujme doručení těch semínek. Kdo a proč mu to poslal. Říkal jsem si, jestli mu to prostě nevěnovala Trance, ale žádný náznak jsem nezaznamenal.
- Je fajn, že tu zazní zmínka o Wrath of Achilles (poprvé od 3x07), pak teda i to, že Thanové nejsou členy Commonwealthu, což mě překvapilo. IMHO bylo minimálně ve dvou epizodách naznačeno, že mají ke členství nakročeno (1x05 a 2x03), zároveň to ale působilo, že by mohli by se mohli dělit na jednotlivé frakce (roje?) podobně jako Nietzscheáni (viz 2x03).
- Hunt je teď komodor a Beka kapitán. Offscreen? Makes sense... not.
- Jestli bylo něco naprosto strašný, tak to, jak Beka během epizody jakože drsně šikanuje posádku, ach bože, to je kráva. Ta její interakce s piloty je strašný, strašný klišé. Je to btw. poprvé, co někdo z "vedlejší" posádky promluví.
Hm, je fakt, že ta Beka nesedí, jinak jsem si myslel, že Hunt je prostě komodor, když převezme velení flotily. Něco jako se kapitánem nazývá třeba i někdo, kdo prostě převezme dlouhodobě velení lodi, ačkoliv neměl hodnost kapitána. Ale možná to tak fakt bylo a Beka byla kapitán prostě jen pro to velení letce... Ale mohli udělat názvosloví hodností s větším pořádkem...
A ad druhhý zvárazněný bod - však taky za promluvení se trestá smrtí (teda jeden ze dvou hříšníků):-). |
|
|
|
| Tak Wolfe byl v podstatě creator, i přesto, že nápad byl Roddenberryho. |
|
|
|
| Ale Wolfe je stále v titulcích i v třetí. Takže tam asi bylo více zákulisních dějů (jako třeba vyrovnání v podobě peněz za něco, co nedělal?) |
|
|
|
| Wolfe odešel až po konci dvojky, ale o tom, že Sorbinátor za totální změnu koncepce mocně loboval nemám nejmenší pochybnosti.
Od třetí řady mohli seriál přejmenovat na Sorbomeda. |
|
|
|
| Nebylo to tak, že se v dvojce Sorbo pohadal se showrunnerem, v půlce dvojky byl odejit a nasledovala "Andromeda dle Sorba", jehož svetonazory jsou poněkud pochybné a Hercules byla ještě jeho intelektuální role? |
|
|
|
| Hm, mně teda nějak vlastně vypadla ta role Tarazedu. Měl jsem dojem, že díky tomu, že očernili tu konkurentku Telemacha, která byla pro Společenství, tak Tarazed zůstal separovaný úplně. |
|
|
|
| Z toho co si pamatuju tak vůbec. Během dvojky mi to přišlo porad jako vesměs pozitivní vývoj včetně začátku finále. Ve třetí řadě už je to strašně temnej deep state a ten super rychlej přerod nedává žádným způsobem smysl. |
|
|
|
| Mirak: Mně vždycky přišlo, že k tomu nějak došel během S2, a že 2x22 je spíš taková juchanda pro politiky. To, že mezi 2x22 a 3x01 všichni velvyslanci a vedlejší postavy zmizí neznámo kam, mě vždycky sralo mnohem víc :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Vypadají tak :)
Zfašizovalo se za 2 epizody, to zas moc nemusím já :) |
|
|
|
| Mirak: Kde jsi vzal, že jsou to sexboti?
- V epizodě se mluví o nových členech posádky, ale jinak v epizodě nejsou. Only in Andromeda
And lots and lots and lots of TNG ;)
Mluví se o velitelství Commonwealthu. Kdo mu velí? Kde sídlí? Proč se seriál, kterej byl postavenej na obnovení Commonwealthu najednou ke Commonwealthu chová jako nutnému zlu?
Velí mu Triumvirát ustanovený a řízený z Tarazedu, viz 2x08. A za 300 let se tahle izolacionistická verze Společenství trochu zfašizovala, no, tak je Dylan moc nemusí. |
|
|
|
| kapitan Pike:
Ano, u různých epizod trojky jsem psal následující:
- V epizodě se mluví o nových členech posádky, ale jinak v epizodě nejsou. Only in Andromeda
- I v téhle epizodě je chování Commonwealthu dost pochybný. Proč Hunt nebyl o celé věci informovanej. Mluví se o velitelství Commonwealthu. Kdo mu velí? Kde sídlí? Proč se seriál, kterej byl postavenej na obnovení Commonwealthu najednou ke Commonwealthu chová jako nutnému zlu?
- V návaznosti (nejen) na výše zmíněné to na mě pořád strašně působí, že mezi 3x01 a 3x02 uběhl tak 1-2 roky. Političky-dvojčata mluví o misích Commonwealthu (krom toho se tu Commonwealth opět zachová pokrytecky)
|
|
|
|
| Mirak:
sexboti
Ty si nepamatuji.
Jinak, když o tom tak přemýšlím, tak spíše šlo o vztah Hunta a Společenství. Na konci dvojky byl Hunt jeho nadšeným budovatelem a o dvě episody později už to bylo zkorumpované zlo. S tím souvisí i ta posádka. To tam měl nějaké vojáky ze Společenství? A jaká byla jejich loajalita? Episody řešily naprosto banální témata typu hledání vázy, ale na pozadí zřejmě probíhal nějaký zásadní děj a divák mohl jen hádat, co se vlastně děje. |
|
|
|
| Tak v první řadě zase byli sexboti no :)
Ono nejhorší bylo, že v té trojce třeba posádka v jedné epizodě zcela náhodně byla a pak zas vůbec ne. V těch svých hodnoceních to zmiňuju celkem často. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|