|
| TelemachusRhade: Jenže já si myslím, aspoň z toho co čtu, že přesně tyto případy tvoří tak 50%. A že u BR jde prostě víc o to být "in" než udělat to vážně kvalitně - dost ovcí si to koupí tak jako tak, tak proč se namáhat...
|
|
|
|
| BorgDog:
Osobně pokládám BD za zbytečnost
Tak to určitě ne, ono to těm filmům obecně prospívá, když dostanou nový přepis. U toho Treku je problém, že se na to úplně vysrali a vydali, co bylo ruce bez investice jediného dolaru. |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Takže ze šesti filmů vyšli na BD dobře pouze 3, to je perfektní, teda..
Osobně pokládám BD za zbytečnost, pouhou snahu monopolů vytřískat znovu peníze z toho, z čeho je už jednou vytřískali z DVD. Klidně mě kamenujte, ale já si v dohledné době nehodlám pořizovat ani přehrávač, ani média, tu technologii okázale ignoruji. :-) |
|
|
|
| Asi možná objevuju Ameriku, ale zjistil jsem zajímavou věc ohledně Star Trek VI blu-raye.. A to sice, že klingon odstřelovač, kterého potom Scotty prohodí oknem, není na blu-rayi plukovník West, ale bezejmenný klingon a scéna "to není klingonská krev" tedy úplně chybí.
Takže ze šesti filmů vyšli na BD dobře pouze 3, to je perfektní, teda..
+ Generations je zelená, FC voskový, Insrurrection má dvojí poměr stran a Nemesis se klepe. |
|
|
|
| Mvek:
přitom přes polovinu zátěže měl právě ten, co seděl u kormidla
Stealing credit :) |
|
|
|
| Pozemstan: Jako ano, trysky - thrusters - určitě umožňují lecjaké pohyby. A možná i ten impuls, to už nevím, co tam používali. Warp ale určitě ne. A je fakt, že joystick by potřebovali spíše na toto ovládání, než na warp:).
Nicméně naopak jsem žasl, jak Riker provede manuální spojení talířové sekce se zbytkem v pilotu TNG a všichni se mu pak klaní, přitom přes polovinu zátěže měl právě ten, co seděl u kormidla:-). |
|
|
|
| Mvek: "A joystickem jde ovládat přece vše, nepřijde mi, že jsme někdy viděli Ent stoupat po své vertikální ose, takže náklono dolu, nahoru, do stran stačí, plus nějak tah. "
Obecně souhlasím, ale, pokud si dobře vzpomínám, právě ve filmech - v ST II - jsme viděli vyloženě "ponorkový" pohyb lodí Hvězdné flotily v mlhovině po vertikální ose za udržování stále vodorovné polohy... |
|
|
|
| BorgDog: Ano, přesně to se mi líbí na TNG, že občas ukázala právě alespoň náznaky i když nedořešené/přehnané všeho možného včetně toho propojení se silnou PC inteligencí. |
|
|
|
| Tak trochu se tomu blížilo i virtuální zobrazovací zařízení na jem'hadarských lodích, ale to zřejmě nahrazovalo jen obrazovku, nikoli aktivní ovládání plavidla... |
|
|
|
| A nejen Reg, ale též Dat v A Fistful of Data.
Jinak ano, je to určitě budoucnost, ale hodně potřebuje testovat, ověřit a bál bych se jí tak jako tak:-). Sedí mi skutečně spíše na vulkánce a další vyrovnanější druhy, nebo případně na telepatické. |
|
|
|
| Razer: No, já myslím, že v ST dává absence tohoto celkem smysl kvůli "špatné PR." :-) Vem si jednak ty Borgy a jednak, co se dělo, když to vzal do ruky Regie Barclay v "N-th Degree." Po takových zkušenostech se asi nikomu do výzkumu, natož realizace něčeho takového nechtělo.
|
|
|
|
| S.S.Enterprise: To už sem tu na SN rozvíjel dávno, že řízení pomocí myšlenek napadlo už před dekádami Asimova (před ním ještě určitě někoho), já to myslim rozvedl ještě o kousíček dál znajíc dnešní technologii.
A určitě by to šlo a byl by to úžasný upgrade, samozřejmě k plnohodnotnému využití by to chtělo propojení s lodním počítačem - aby byl jedinec schopen okamžitě dostat odpovědi na na složité výpočty popř. nějaké varianty možného postupu od Ai... pouhé napojení řízení na lidský mozek by přesnost/reakční dobu apod. o zas tak moc nezvedlo..
Vzhledem k tomu, že vše co jde do mozku jsou jen el impulsy a množství konečných variací neznáme (každý pohled, vánek větru nám připadá jiný), by to jistě šlo vyladit nějak hodně extrémně, že by člověk vnímal údaje ze senzorů typem: slyším modrou barvu... a vnímal loď jaké své tělo a značně by se mu rozšířilo množství informací o různých částicích třeba, které je schopen vnímat a zrychlila reakční doba. Když by např zvednutí štítů proti blížícímu se torpédu fungovalo "podmíněně", počítačově a ani nečekalo na pomalý lidský mozek k vyslání signálu. Celková efektivita by šla ještě vejš a nějaké vyrovnané soupeření i třeba s umělou inteligencí jako borgové by bylo možné.
Ale tohle by se prakticky do ST nehodilo, posádka by nemohla pronášet dialogy a byla by to těžká nuda :-) |
|
|
|
| Tedy samozřejmě ENT nám to nabořila díky Aenar, ale zas tam šlo právě o telepatické druhy (i pokus s T'Pol), to neznamená, že by nemohli narazit na problémy u jiných druhů. |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Ve 24. století ST? Myslím, že to ještě nesedí na nic, co jsme viděli, v rámci Federace. |
|
|
|
| Vždyť tu loď mohl ovládat myšlenkama ne?????? |
|
|
|
| Yakuzza: Jak píše AVip, nebo stačí zkusit herní s feedbackem. |
|
|
|
| AVip: Přesně. Ono to jde - o to obavy nemám. :-) Akorát jde prostě o "ten pohled." :-) V tom má TR pravdu, že kormidlo v GalaxyQuestu vypadalo přece líp.
|
|
|
|
| Yakuzza:
dyby při plném tahu vpřed najednou ten joystick prudce zatáhl dozadu
Pokud ten knipl funguje jako u letadel (a není důvod, aby ne), tak akorát začne loď stoupat.
Ono vůbec, přes "veselý klacek" se dá dělat spousta manévrů a v boji je rozhodně efektivnější, než klávesnice.
|
|
|
|
| Já bych jenom chtěl vidět, co by s lodí udělalo, kdyby při plném tahu vpřed najednou ten joystick prudce zatáhl dozadu :-) Problem, inerciální tlumiče? ;-) |
|
|
|
| Tak pokud nemá loď rozvedená táhla (což dneska už nemají snad na vše ani letadla), tak vysloveně mechanická nouzovka nemá smysl.
Nepamatuji si, jak ten joystick na co používají.
Nicméně pořád si myslím, že potřebují něco polohového pro ruční manévry. Ne jen spínače. Ostatně já nesnáším závodní simulátory na šipkách, chtěl jsem vždycky joystick.
A joystickem jde ovládat přece vše, nepřijde mi, že jsme někdy viděli Ent stoupat po své vertikální ose, takže náklono dolu, nahoru, do stran stačí, plus nějak tah. |
|
|
|