Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Telemachus Rhade: V USA by to asi vyřešit mohli, v Evropě asi fakt těžko. |
|
|
|
| Mvek: Hyperloop ovšem vyžaduje bezpečnou situaci po celém úseku stavby a bude právě náročná i na ohlídání. Čili nápad dobrý, ale praxe drhne. A bohužel vždy bude. |
|
|
|
| Je to možné, že byl dneska oslizlý (namrzlý) chodník v Praze kolem půl deváté? Nějak podivně mi klouzal, takže pokud tam nebyl olej (na tom mokrém chodníku to vidět nebylo)...
Jinak jsem dneska viděl už autobu s těmi lepenými překližkovými sedačkami po vzoru tramvají. Zvláště v autobusu se docela bojím "klouzání", ale neměl jsem možnost během jedné zastávky vyzkoušet. |
|
|
|
| Ale baterka normálně funguje :) |
|
|
|
| Dnes: cesta do Hradce
Takovou pěknou hustou mrznoucí mlhu jsem už dlouho neviděl. Ještě s přeháňkami. Jsem na chodnících myslel, že si zlomim obě nohy. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Jinak baterka k mému údivu naskočila.
Mně dneska taky :) |
|
|
|
| Mvek: OK, nechám ti poslední slovo ;)
Jinak baterka k mému údivu naskočila. |
|
|
|
| Telemachus Rhade 261783: Tak jestli je ten premium víceoktanový, a ne 95, tak to určitě vliv mít bude. Jiná otázka je, zda se vyplatí, ale u firemního proč ne:-). Jinak uvidíme, asi se tím budu zabývat, až bude nové auto. Zrovna u ONO máme poslední dva roky pocit, že se benzín zlepšil (tím nechci říct, že by se to mělo dát srovnat), ale netuším, co je na tvrzení, že berou procházející německé rezervy, takže kvalitnější benzín, ale uleželý, tudíž tím zase horší...
A odpůrce páteřních linek asi nejsem, jen mi asi vždy vadilo to, že čím delší linka přes místa bez vyhrazeného pruhu/tramvajového pásu, tím větší nepravidelnosti jízdního řádu. Takže 22ku jsem nikdy neměl rád. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Ne, se stevardkami (stevarda jsem u nich snad neviděl, u SA jednou) skončili krátce poté, co zlikvidovali/pohltili veškerou konkurenci... I tak bývaly přítomné jen na klasické lince Praha-Jablonec. -) |
|
|
|
| Pozemstan: Už jsem tím nejel asi 5 let, ale stewardi nejsou přítomni? Žádný horký nápoj, noviny? |
|
|
|
| Mvek:
Jen se mi prostě nezdá shazovat to u neznámého auta hned na kvalitu benzínu.
Večer, když už jsem jel na té rezervě, jsem do toho nalil premium Agip a začalo se to chovat jako obyčejný sporťák. Sorry, nechci mít poslední slovo, ale prostě poznám, odkud vítr vane.
Stejně jako ta moje Fabia 1,9 má úplný jiný výkon při naftě z ONA a při DieselTechu ;)
Mvek 261772:
Proč zrovna pro mě?
Pamatuje si tě jako nepřítele páteřního spojení. |
|
|
|
| Mvek: Nakonec mi sice ujel ještě autobus v 7:45, ale podařilo se mi dostat do autobusu v 8:30, plného lyžařů, mířícího přes Jablonec až do Rokytnice nad Jizerou... V Jablonci měl být a snad i byl jen o 30 minut později než ten první... Na zimní podmínky byl asi připraven dobře, když směřoval dál do hor. Je fakt, že na dálnici byl vidět mezi pruhy sníh a už od Prahy sněžilo docela vydatně... Po dlouhé době jsem u Busline opět viděl řidičku, snad tutéž, se kterou jsem jezdil dříve často na normální lince Praha-Jablonec... |
|
|
|
| Pozemstan 261770: Jestli jedeš teď, tak good luck. |
|
|
|
| Telemachus Rhade 261768: Proč zrovna pro mě?
V rámci metra žádné úpravy nechystá.
Začíná mě děsit, že takovéto věty brzy nemusí být jen žert.
Jinak těžko posoudit, jen mě fascinuje, co napáchali 2012, a pak přijdou s vlastně i protichůdnou revolucí. Fakt mi to přijde jako generování práce.
Jinak jako teoreticky mi to přijde nejlepší, prakticky je to horší, protože je stále příliš úseků, kde tramvaje ve špičce budou mít vždy nahodilé jízdní řády, takže se pak nepůjde možná dát spolehnout už téměř na všechny linky. A samozřejmě budou nejvíc postižení důchodci, což dokud není rozumně finančně dostupná alternativa (třeba s nějakou úlevou ze strany zdrav. pojišťoven nebo jiným způsobem) v podobě "taxi" k lékaři apod., tak samozřejmě je to problém. Nemocný nebo špatně pohyblivý člověk prostě s přestupy má problém.
Navíc bych byl zastánce radši zdvojení linek, kdy prostě jedno číslo končí na dřívější smyčce, než zavádět výjimky do jízdního řádu jedné linky, že prostě tyhle spoje končí dřív.
Já bych měl jiné návrhy, ale ty by vyžadovaly zřízení pár smyček. Pak bych si dovedl představit páteřní linky, které ale končí v širším centru. Např. z Dejvické já nevím kam, třeba na Otakarovu. A pak linka, která jezdí z Podbaby na Divokou Šárku, jako dvojitý přivaděč k té Dejvické. Totéž třeba linka z Barrandova na Řepy a jiná linka z centra končící na Andělu (kdyby tam byla smyčka, jinak na Smícháči). Atd. |
|
|
|
| Telemachus Rhade 261767: O spojce bych se nehádal, vím jak tátu trochu překvapí spojka v naší Feldě, když přesedne ze své...
Jen se mi prostě nezdá shazovat to u neznámého auta hned na kvalitu benzínu. |
|
|
|
| Dnes jsem se dvakrát podíval na ujíždějící metro (jednou si téměř sáhl na zavírající se dveře), další metro minul o tři minuty a autobus o minutu, takže nakonec pojedu do Jablonce o nějakých 11 hodin později... -)( |
|
|
|
| Mvek:
Akorát tě podezřívám, že se snažíš hodit neobratnost s citlivou spojkou a prostě jiným autem na benzín:-)
Řídil jsem kde co, včetně V8, a zatím nic nemělo tak zuřivě citlivou spojku jako tahle 16V RS Fabie. Ale jinak ano, spojka je jeden z důvodů proč se kloním k dieselu, kde můžu řadit rychlostí blesku.
Yakuzza:
Nemáš sníh rád? :)
Miluju ho, ale on to neopětuje :-)
Zítra zkusíme dobíjecí kolo 3, tedy víc než 15 minut. Jasně, koupím novou, ale zajímalo by mě, jestli se z ní dá ještě něco vyrazit, když poleví mráz. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|