Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek: to je dobra zprava na druhou stranu je to k vzteku, protoze rada lidi kolem mne jeste minuly rok delala to kupovani-vyhazovani-kupovani SPZtek za spoustu penez |
|
|
|
| Tak už je přehlášení auta po přestěhování snadné. SPZ se nemění, stačí techničáky a stojí to malý správní poplatek, ale už žádné tisíce nebo co to bylo třeba dřív a změna SPZ. I když je to třeba z Prahy ven. |
|
|
|
| Uvažuju, jestli do ostřikovačů nalít rovnou letní směs, když už se mi válí doma, nebo jet ještě koupit zimní :) |
|
|
|
| Možná by pomohla větší deregulace na železnici, která by tlačila na pokles cen :-) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: V USA by to asi vyřešit mohli, v Evropě asi fakt těžko. |
|
|
|
| Mvek: Hyperloop ovšem vyžaduje bezpečnou situaci po celém úseku stavby a bude právě náročná i na ohlídání. Čili nápad dobrý, ale praxe drhne. A bohužel vždy bude. |
|
|
|
| Je to možné, že byl dneska oslizlý (namrzlý) chodník v Praze kolem půl deváté? Nějak podivně mi klouzal, takže pokud tam nebyl olej (na tom mokrém chodníku to vidět nebylo)...
Jinak jsem dneska viděl už autobu s těmi lepenými překližkovými sedačkami po vzoru tramvají. Zvláště v autobusu se docela bojím "klouzání", ale neměl jsem možnost během jedné zastávky vyzkoušet. |
|
|
|
| Ale baterka normálně funguje :) |
|
|
|
| Dnes: cesta do Hradce
Takovou pěknou hustou mrznoucí mlhu jsem už dlouho neviděl. Ještě s přeháňkami. Jsem na chodnících myslel, že si zlomim obě nohy. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Jinak baterka k mému údivu naskočila.
Mně dneska taky :) |
|
|
|
| Mvek: OK, nechám ti poslední slovo ;)
Jinak baterka k mému údivu naskočila. |
|
|
|
| Telemachus Rhade 261783: Tak jestli je ten premium víceoktanový, a ne 95, tak to určitě vliv mít bude. Jiná otázka je, zda se vyplatí, ale u firemního proč ne:-). Jinak uvidíme, asi se tím budu zabývat, až bude nové auto. Zrovna u ONO máme poslední dva roky pocit, že se benzín zlepšil (tím nechci říct, že by se to mělo dát srovnat), ale netuším, co je na tvrzení, že berou procházející německé rezervy, takže kvalitnější benzín, ale uleželý, tudíž tím zase horší...
A odpůrce páteřních linek asi nejsem, jen mi asi vždy vadilo to, že čím delší linka přes místa bez vyhrazeného pruhu/tramvajového pásu, tím větší nepravidelnosti jízdního řádu. Takže 22ku jsem nikdy neměl rád. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Ne, se stevardkami (stevarda jsem u nich snad neviděl, u SA jednou) skončili krátce poté, co zlikvidovali/pohltili veškerou konkurenci... I tak bývaly přítomné jen na klasické lince Praha-Jablonec. -) |
|
|
|
| Pozemstan: Už jsem tím nejel asi 5 let, ale stewardi nejsou přítomni? Žádný horký nápoj, noviny? |
|
|
|
| Mvek:
Jen se mi prostě nezdá shazovat to u neznámého auta hned na kvalitu benzínu.
Večer, když už jsem jel na té rezervě, jsem do toho nalil premium Agip a začalo se to chovat jako obyčejný sporťák. Sorry, nechci mít poslední slovo, ale prostě poznám, odkud vítr vane.
Stejně jako ta moje Fabia 1,9 má úplný jiný výkon při naftě z ONA a při DieselTechu ;)
Mvek 261772:
Proč zrovna pro mě?
Pamatuje si tě jako nepřítele páteřního spojení. |
|
|
|
| Mvek: Nakonec mi sice ujel ještě autobus v 7:45, ale podařilo se mi dostat do autobusu v 8:30, plného lyžařů, mířícího přes Jablonec až do Rokytnice nad Jizerou... V Jablonci měl být a snad i byl jen o 30 minut později než ten první... Na zimní podmínky byl asi připraven dobře, když směřoval dál do hor. Je fakt, že na dálnici byl vidět mezi pruhy sníh a už od Prahy sněžilo docela vydatně... Po dlouhé době jsem u Busline opět viděl řidičku, snad tutéž, se kterou jsem jezdil dříve často na normální lince Praha-Jablonec... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|