Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| No já jsem se se svačinkou (houska, balená voda, sušenka) a výběrem nápojů (kdy šli několikrát, takže jsem si dala víno, vodu a pak ještě kafe) setkala u běžných letů s Air Bulgaria i s Air Romania, proto mě potom docela odrovnal nejdražší let s ČSA, kde vám zadarmo nedaj ani kelímek vody. Pořád říkám, že pokud má něco v názvu Česká/é/ý, vyhněte se tomu velikým obloukem.
Vzhledem k mé tělěsné konstituci většinou nemám s místem na nohy problém (pokud nesednu do auta po nějakým hobitovi, to se praštím koleny o volant), nicméně kdybyste brali bus mezi Berlínem a Hamburgem, jeďte FlixBusem, protože do Berlin Linien Bus se nevešly nohy ani mně. |
|
|
|
| Portugalský TAP sice létá s A320 a A319, kde ten druhý má snad ještě o nějaký cenťák méně místa, a i tak je to tragédie, po přistání mě brněly nohy, a to to bylo jen něco přes 3 hodiny, a šel jsem se dvakrát projít.
Ale zas zpáteční letenka pro jednoho (dva měsíce dopředu) za 5 tisíc a na palubě obložená houska (bagetou bych to nenazval), 200 ml džusík a k tomu na výběr voda, bílé, červené víno, kafe, čaj, Cola, Sprite... (možno vzít si dokonce i vodu a víno dohromady, tedy dva kelímky:-)) je asi dneska luxus. |
|
|
|
| Chybi mi pohodli A380 :-/
Z Mnichova na Zakynthos letime nejakym 737-300 a kolena zarazim hluboko do sedacky pred sebou. Az projede cabin crew s vozikem, tu nohu mi useknou :) A navic nepochopitelne misto Condora sedeme v lotysskem Air Baltic, ale tak co uz :) |
|
|
|
| Marshall 286548:
ale co můžou dělat 5 měsíců na nástupišti, to mi uniká.
Společně s tím C... Aby nebudovali tu velkokapacitní propojku mezi linkami pro příští proházení tras metra:-D. |
|
|
|
| kapitan Pike 286532: To jsem taky někde vloni četl, možná u WizzAir, nebo v podmínkách Ruzyně.
Nicméně vím o případu z rodiny, kdy naopak malý nožík musel nechat. Zkrátka při letu je to mírně ruská ruleta, jestli náhodou nebude člověk mít něco v očích bezpečáka nebezpečného. |
|
|
|
| Na Invexu bylo v průběhu let hezky vidět jak se jednak postupně smrskává a jak je provozovatel výstaviště čím dál nenažranější... (zlomový bod pro mne byl ten, kdy ceny za "obžerstvení" překonaly ceny v té době běžné v Praze na Václaváku)
Ale člověku ty výlety po tom nejdelším schodišti furt tak ňák chyběj... :-D
I když je pravda, že jsem snad jednou jel i vlakem. |
|
|
|
| AVip: To víš, tenkrát se ty obrázky tecfhnologických novinek dlouho loadovali a rozlišení nebylo nic moc, takže jsme tam museli jet. |
|
|
|
| AVip: No byl jsem tam asi tři roky po sobě. Čtvrtý jsme s kámoši jeli autem. A zažil jsem první a zatím jedinou nehodu. Divočák, vidíš jenom odlesk oka a rána. No urval nám nárazník, rozbil světlo a ještě jsme ho nenašli. |
|
|
|
| Marshall: Tam se taky bude opravovat, nekde jsem to cetla v souvislosti s tim, ze se tam ted behem tydne dvakrat zvedly koleje.
A plus od 1.7. bude odklon tram mezi vytoni a albertovem... |
|
|
|
| To Cčko spolu s Albertovem mi zkomplikuje situaci (když zrovna jedu do práce na Albertov z Bohnic). Pět měsíců zavřené nástupiště... wtf? To ostatní je pochopitelné a vcelku i potřebné, ale co můžou dělat 5 měsíců na nástupišti, to mi uniká. Dokonce si myslím, že minimálně jednu trať s kritickou situací kolejí zapomněli (Palmovka - Kobylisy). |
|
|
|
| AVip: Asi by potrebovali japonskou instruktaz vcetne nekolika hodin kurzu busida. |
|
|
|
| Návraty z Invexu školním autobusem, ani mi nemluv. |
|
|
|
| Seven: Pro takové chvíle doporučuji The road to hell - ještě dnes si vzpomínám jak to hrálo, když jsem se vracel z Invexu v devadesátkách z Brna do Teplic. U devíti křížů jsme tvrdly a jediné co bylo vidět byla řada rudých světel. |
|
|
|
| Marshall: Byla to D1 a bylo to peklo tam i zpět. |
|
|
|
| Tak do určité délky čepele AFAIK ty předměty na palubu smí. |
|
|
|
| Jinak bohužel jsme nedopatřením ověřili, jak jsou bezpečnostní opatření na letištích buzerace na oko:-(. Jednu cestu jeden z nás zapomněl připravené tekutiny vyndat a ukázat (natož dát do zavíratelného pytlíku) a nic.
Druhou zase jeden z nás zapomněl při přehazování kalhot vyprázdnit jednu kapsu, a to navíc v ní měl: skládací nůžtičky jako přívěsek na klíče, malý reklamní zavírací nožík (asi 3-4 cm čepel) a v pytlíčku strunovou ruční pilku.
Detektorem to samozřejmě neprošlo, ale Portugalci mu to nechali na palubu beze slova, jen ho prošacovali. |
|
|
|
| Mvek: Na vině je řídký vzduch. Podobně se obvykle přistává třeba v Mexico City. V kombinaci s vysokými teplotami měla dnes řada letišť omezený, nebo kompletně zrušený provoz. Například PHX.
V čase tvého odletu bojovala s větrem celá Evropa, takže si dokážu přistání u Atlantiku živě představit :) |
|
|
|
| Portugalci (TAP) se s tím vůbec namažou, pěkně ostré zatáčky a chvílemi i při přistání na Prahu jízda jak na horské dráze se slušným přetížením nahoru i dolu, viz Flightradar.
A přistání před týdnem v Lisabonu bylo tedy dost tvrdé s větrem, to vzbuzovalo obavy i u těch, co létají párkrát do roka. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|