Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| DE 1751 ma "zatim" devitihodinove zpozdeni, jak jsem si vygooglil (na GPRS), protoze na letisti nikdo nic nevi a standardne recky neni ochoten to zjistit. "Cekas? Cekej." #Řecko |
|
|
|
| Ještě, že mám právo sedět u sebe v autě. |
|
|
|
| Seven: Že nevím, kolik je vymyšleno, a kolik čerpá ze skutečných poplatků. Ale hezké. |
|
|
|
| Thomas Cook, cili Condor. Jeste predloni meli full servis included. Ted se zda, ze uz ho maji jen na zaoceanskych letech a vnitro evropske charteruji u koho je zrovna volno. |
|
|
|
| A co že to bylo za aerolinky? |
|
|
|
| Seven: Ne, ale dostal jsem lakavou prilezitost si ji koupit za 2 € ;) Malinke alkoholy za 4 a sandwich za 8. |
|
|
|
| Pokud vím, rozmístění sedadel v letadle si (v rámci možností nabízených výrobcem) vybírají jednotlivé aerolinky, takže se i v rámci jednoho typu může lišit. Třeba u A319 se uvádí při pouze jedné (nejnižší) třídě jako typické uspořádání 134 sedadel při rozteči 32 palců (81 cm), ale jako maximum 156 sedadel s roztečí 28–30 palců (71–76 cm). U A320 je to 164@32" (81 cm) až 186@29" (74 cm). U Boeingu 737-300 je to 140@32" - 149@30". |
|
|
|
| No, příště radši vezmu easyjet, tam alespoň čekám, že mi nic nedaj. |
|
|
|
| ČSA byly dříve pohostinnější, ale asi v rámci oddlužení se z nich stala nízkonákladová společnost. Pouze cenou se tam ještě moc neřadí :-) |
|
|
|
| No já jsem se se svačinkou (houska, balená voda, sušenka) a výběrem nápojů (kdy šli několikrát, takže jsem si dala víno, vodu a pak ještě kafe) setkala u běžných letů s Air Bulgaria i s Air Romania, proto mě potom docela odrovnal nejdražší let s ČSA, kde vám zadarmo nedaj ani kelímek vody. Pořád říkám, že pokud má něco v názvu Česká/é/ý, vyhněte se tomu velikým obloukem.
Vzhledem k mé tělěsné konstituci většinou nemám s místem na nohy problém (pokud nesednu do auta po nějakým hobitovi, to se praštím koleny o volant), nicméně kdybyste brali bus mezi Berlínem a Hamburgem, jeďte FlixBusem, protože do Berlin Linien Bus se nevešly nohy ani mně. |
|
|
|
| Portugalský TAP sice létá s A320 a A319, kde ten druhý má snad ještě o nějaký cenťák méně místa, a i tak je to tragédie, po přistání mě brněly nohy, a to to bylo jen něco přes 3 hodiny, a šel jsem se dvakrát projít.
Ale zas zpáteční letenka pro jednoho (dva měsíce dopředu) za 5 tisíc a na palubě obložená houska (bagetou bych to nenazval), 200 ml džusík a k tomu na výběr voda, bílé, červené víno, kafe, čaj, Cola, Sprite... (možno vzít si dokonce i vodu a víno dohromady, tedy dva kelímky:-)) je asi dneska luxus. |
|
|
|
| Chybi mi pohodli A380 :-/
Z Mnichova na Zakynthos letime nejakym 737-300 a kolena zarazim hluboko do sedacky pred sebou. Az projede cabin crew s vozikem, tu nohu mi useknou :) A navic nepochopitelne misto Condora sedeme v lotysskem Air Baltic, ale tak co uz :) |
|
|
|
| Marshall 286548:
ale co můžou dělat 5 měsíců na nástupišti, to mi uniká.
Společně s tím C... Aby nebudovali tu velkokapacitní propojku mezi linkami pro příští proházení tras metra:-D. |
|
|
|
| kapitan Pike 286532: To jsem taky někde vloni četl, možná u WizzAir, nebo v podmínkách Ruzyně.
Nicméně vím o případu z rodiny, kdy naopak malý nožík musel nechat. Zkrátka při letu je to mírně ruská ruleta, jestli náhodou nebude člověk mít něco v očích bezpečáka nebezpečného. |
|
|
|
| Na Invexu bylo v průběhu let hezky vidět jak se jednak postupně smrskává a jak je provozovatel výstaviště čím dál nenažranější... (zlomový bod pro mne byl ten, kdy ceny za "obžerstvení" překonaly ceny v té době běžné v Praze na Václaváku)
Ale člověku ty výlety po tom nejdelším schodišti furt tak ňák chyběj... :-D
I když je pravda, že jsem snad jednou jel i vlakem. |
|
|
|
| AVip: To víš, tenkrát se ty obrázky tecfhnologických novinek dlouho loadovali a rozlišení nebylo nic moc, takže jsme tam museli jet. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|